خانهآرایش و زیباییمدل آرایشآرایشگر ریحانا می گوید این کلید داشتن پوستی بی عیب و نقص...

آرایشگر ریحانا می گوید این کلید داشتن پوستی بی عیب و نقص در تابستان است

مدل ناخن شاین نقره ای را میتوان در سالن آرایشگاه ها و نیز توسط آرایشگران حرفه ای انجام داد. این مدل معمولاً با استفاده از لایه براق و شفاف بر روی رنگ ناخن ایجاد می‌شود تا به ناخن‌ها ظاهری براق و درخشان ببخشد. برای ایجاد این مدل، ابتدا ناخن‌ها به طور کامل پالیش می‌شوند و سپس رنگ ناخن نقره‌ای بر روی آن‌ها اعمال می‌شود. سپس لایه براق و شفاف بر روی رنگ ناخن قرار داده می‌شود تا به ناخن‌ها ظاهری براق و درخشان ببخشد. در نهایت، با استفاده از لایه افکت شاین، ناخن‌ها به طور کامل درخشان و براق می‌شوند.

به لیستی از مشتریان پریسیلا اونو نگاهی بیندازید ، و به احتمال زیاد در ابتدا آن را با لیستی از جذاب ترین دختران در هر اتاق اشتباه بگیرید. شاید بیشتر به عنوان یک آرایشگر جهانی برای Fenty Beauty شناخته شود – و دستان پشت برخی از نمادین ترین ظاهرهای زیبایی ریحانا – اونو چهره های نمادینی مانند Megan Thee Stallion ، Kali Uchis و Latto را نقاشی کرده است. و یک پیمایش در اینستاگرام او شما را به نشانه‌های ولگردی می‌فرستد: اونو در کنار تمام اطلاعات سلبریتی‌ها، مرتباً چهره‌های آرایشی خیره‌کننده‌ای برای خودش ایجاد می‌کند.(شاید او ترکیب لب قرمز / چشم آبی را اختراع نکرده باشد ، اما قطعاً آن را کامل کرده است.)

ما با اونو در مورد روندهای زیبایی مورد علاقه او، همکاری با Secret و بهترین نکات برای دستیابی به پوست تابستانی که تماماً درخشان و بدون چربی باشد، گپ زدیم. برای آنچه او به ما گفت به خواندن ادامه دهید.

روند زیبایی که او دوست دارد

“من واقعاً به پوست درخشان علاقه دارم. احساس می‌کنم از زمان قرنطینه این یک روند بوده است؛ همه به پوست درخشان علاقه دارند. حدس می‌زنم که “هرچه طبیعی‌تر، بهتر است.” بنابراین برای من، مثل این است که چگونه می توانم آن ظاهر را ایجاد کنم، اما همچنان روی خودم و مشتریانم آرایش کنم – زیرا ما دختران آرایشی هستیم و ما می خواهیم تار شدن! به سرعت، و آن‌ها با فناوری‌های بسیار جالب، سبک وزن و تار کردن ظاهر می‌شوند، به طوری که پوست شما واقعی به نظر می‌رسد، اما شما قطعاً از کرم پودر استفاده می‌کنید—شما در حال پوشاندن تمام نواقص خود هستید، فقط آنها را محو می‌کنید . .

بنابراین من واقعاً به آن علاقه دارم. من واقعاً عاشق همه برندهای مختلف آرایشی هستم که با تمام فناوری های جدید خود وارد بازار می شوند، فکر می کنم این فقط صنعت زیبایی را قوی تر می کند. و این قدرت را به ما می دهد که به نظر برسیم که آرایش نمی کنیم، اما هستیم.”

بهترین توصیه او برای دستیابی به خط لب در سطح Kali Uchis

“من فکر می کنم با یک دهان بسیار تمیز شروع کنم. من عاشق استفاده از ماسک های لب و روغن های لب قبل از آرایش برای مرطوب کردن لب ها هستم تا واقعاً صاف شوند، [اما باید مطمئن شوید] همه اینها را بردارید. گاهی اوقات اگر حتی قبل از اینکه خط لب خود را بپوشید، مقدار کمی از ماسک لب یا روغن لب باقی بماند، در همه جا می لغزد، ماندگاری نخواهد داشت، شما آن خط دقیق را نخواهید داشت.

“فقط آنها را پاک کنید و دیگر آنها را مرطوب نکنید – بگذارید کمی خشک شوند. سپس خط لب خود را انجام دهید ، سپس روغن لب خود را یا هر چیزی که می خواهید در مرکز آن بمالید. و سپس در قسمت بیرونی، زمانی که من استفاده کردم. تمام شده است، من دوست دارم کمی از فونداسیون را روی یک برس کوچک بردارم و فقط یک جورهایی لبه می زنم و اطراف را حک می کنم، به طوری که آن را کامل می کند، مانند زمانی که ابروها را تراش می دهید. این شکل را واقعی می کند، بلکه مانعی ایجاد می کند تا خط لب شما در طول روز خونریزی نداشته باشد.این یک نوع لایه محافظ است. بسیاری از مردم در مورد آن چیزی نمی دانند، اما این بزرگترین راز است: ما آن را خط لب معکوس می نامیم، زمانی که شما از آن رنگ زیرسازی – نه کانسیلر – در اطراف لب ها استفاده می کنید.

آرایشگر ریحانا می گوید این کلید داشتن پوستی بی عیب و نقص در تابستان است

سه محصول زیبایی که او نمی تواند به اندازه کافی از آنها استفاده کند 

“من واقعا مرطوب کننده ها را دوست دارم، من عاشق مرطوب کردن پوست هستم. یکی از موارد مورد علاقه من در واقع یک مارک داروخانه، Cetaphil است… زیرا می توانم از آن برای همه، [حتی] حساس ترین پوست ها استفاده کنم، که عالی است. من عاشق آن هستم. اسپری خشک Secret Weightless My Screen Weightless Dry Spray در حال حاضر مورد استفاده من است، مخصوصاً تمام رایحه های جدیدی که آنها دارند و من عاشق آنها هستم. می توانم از آن برای خودم و همچنین مشتریانم استفاده کنم. این اسپری اپلیکاتور دارد، بنابراین قابلیت اشتراک گذاری محافظت 48 ساعته از عرق و بو—بسیاری از مواقع، زمانی که با خودم و مشتریانم سر صحنه کار می کنم، واقعاً وقت نداریم به خانه برگردیم و دوش بگیریم، این، آن، گاهی اوقات ما در حال کار کردن از طریق مشاغل و رفتن به کارهای بعدی.بنابراین من دوست دارم که آن محافظت را داشته باشد. و صادقانه، آنها فقط بوی خوبی دارند، و همه چیز در مورد تابستان فقط، مانند، بوی خوب و خوشبو است.

من همچنین عاشق پودرهای بدون رنگ هستم؛ فنتی یکی دارد. اساساً این پودری است که می‌توانید در طول روز بدون آرایش بیشتر به پوست‌تان بزنید. زیرا هیچ‌کس نمی‌خواهد در طول روز کیک به نظر برسد—ما فقط می‌خواهیم آن را مصرف کنیم. درخشش و روغن را از بین ببرید – پودر بدون رنگ بهترین گزینه است. این یک رنگ است، بنابراین اساسا برای هر کسی مناسب است.”

آرایشگر ریحانا می گوید این کلید داشتن پوستی بی عیب و نقص در تابستان است

در شراکت او با راز

“راستش را بخواهید، فکر می کنم همه چیز به دوران کودکی من برمی گردد. زمانی که من، مثلاً 12 ساله بودم، آن دوران بلوغ در زندگی شما را به خوبی به یاد می آورم. این مانند یک خاطره اصلی است، جایی که مادربزرگم در آن بزرگ شده بود. من – به معنای واقعی کلمه یک چوب دئودورانت Secret را در کوله پشتی ام می گذاشتم و مرا به مدرسه می فرستاد. این برای من مانند یک خاطره اصلی است. بنابراین وقتی Secret دست دراز کرد، اینطور گفتم: “اوه خدای من، البته.” از ابتدای نوجوانی ام، وقتی بزرگ می شدم، از Secret استفاده می کردم.وقتی با برندها شریک می‌شوم، واقعاً می‌خواهم ارتباطی وجود داشته باشد و احساس می‌کردم این ارتباط وجود دارد. و این چیزی است که من همیشه آن را دوست داشتم و چیزی است که قطعاً روی خودم استفاده می‌کنم، اما حتی در فضای کارم، در کیت من، در کیفم – باید آن را در آنجا داشته باشم. همیشه پشت من است.”

پیشنهادی:  مدل های آرایش دخترانه با خط چشم رنگی؛ سحر و جادو با خط معجزه گر

بهترین راه برای اثبات آرایش در تابستان

“من فکر می کنم مرطوب کردن کلید است. بسیاری از مردم فکر می کنند “اوه، من نمی خواهم بیش از حد مرطوب کنم زیرا در طول روز چرب خواهم شد.” اما در واقع، اگر پوست خود را از رطوبت محروم کنید، پوست شما به نوعی واکنش نشان می‌دهد و دیوانه می‌شود و حتی چربی بیشتری تولید می‌کند. پس حتماً می‌خواهید مطمئن شوید که مرطوب‌کننده واقعاً خوب است. و من می‌توانم بگویم از کرم‌هایی استفاده کنید که نرم‌تر و مخملی مات هستند. آنها نباید مات واقعی باشند، زیرا هیچ کس نمی خواهد خشک به نظر برسد.

“من در واقع اخیراً Tiktok اثر نیکول ریچی را دیدم، و او گفت که در زیر نور خورشید هیچ کس نمی خواهد پودری یا کیک به نظر برسد، این خیلی چاپلوس کننده نیست. و من چنین گفتم: “می دانید چه، این خیلی درست است.” وقتی خورشید می تابد. صورت شما، اگر فقط این آرایش کیک را ببینید ، مثلاً پوست تابستانی نیست. بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که پوست فوق‌العاده مات نیست—می‌خواهید یک مات نرم، یک مات مخملی، چیزی که هنوز تازه به نظر می‌رسد. به دنبال آن زیرسازی فوق العاده درخشان نباشید، زیرا در طول روز، در همه جا می لغزید و سر می خورید.شما چیزی در این وسط می خواهید. و بدیهی است که اسپری خشک و بدون وزن شما را در طول روز خنک، آرام و جمع و جور نگه می دارد.”

آرایشگر ریحانا می گوید این کلید داشتن پوستی بی عیب و نقص در تابستان است

بر روی مژه ها شایسته شبکه

حتی قبل از اینکه ریمل بزنم، [من دوست دارم] آنها را برس بکشم و به نوعی ببینم که الگوی مژه‌ها کجاست. چگونه مردم آن را اعمال می کنند. اما در انتها، من همیشه دوست دارم آن را بیشتر در یک حرکت کششی بمالم تا مژه ها از بین بروند، و فقط این لیفت را روی چشم ایجاد می کند. بنابراین مژه ها بلند می شوند. این همیشه مهربان است. من همیشه از عصا به روش معمولی استفاده نمی کنم. بسیاری از مردم وقتی ریمل می زنند، بالا، پایین، بالا، پایین می روند.من گاهی اوقات برس را به صورت عمودی می گیرم و هر مژه را طوری می پوشانم که هر مژه مقدار خوبی ریمل بگیرد. من چنین احساس می کنم، شما در واقع آن مژه ها را زیبا، پر و ضخیم می کنید. چون گاهی بعضی ها در سس گم می شوند، درست است؟

پیشنهادی:  آرایش چشم دودی: جذابیت خود را با استایل های تند و تیز روشن کنید

مطالب مشابه

آخرین مطالب

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مدل ناخن شاین نقره ای را میتوان در سالن آرایشگاه ها و نیز توسط آرایشگران حرفه ای انجام داد. این مدل معمولاً با استفاده از لایه براق و شفاف بر روی رنگ ناخن ایجاد می‌شود تا به ناخن‌ها ظاهری براق و درخشان ببخشد. برای ایجاد این مدل، ابتدا ناخن‌ها به طور کامل پالیش می‌شوند و سپس رنگ ناخن نقره‌ای بر روی آن‌ها اعمال می‌شود. سپس لایه براق و شفاف بر روی رنگ ناخن قرار داده می‌شود تا به ناخن‌ها ظاهری براق و درخشان ببخشد. در نهایت، با استفاده از لایه افکت شاین، ناخن‌ها به طور کامل درخشان و براق می‌شوند.آرایشگر ریحانا می گوید این کلید داشتن پوستی بی عیب و نقص در تابستان است