خانهآرایش و زیباییمدل مومدل مو ساید پارت؛ گزینه‌ای بی‌زمان برای آقایان مدرن

مدل مو ساید پارت؛ گزینه‌ای بی‌زمان برای آقایان مدرن

در دنیای زیبایی مردان، مدل موها به عنوان یک بیانیه از سبک شخصی و فردیت خدمت می‌کنند. در میان گستره‌ی وسیعی از گزینه‌های موجود، مدل مو ساید پارت به عنوان یک انتخاب کلاسیک به یاد ماندنی است که از طیف زمانی عبور کرده و همچنان به عنوان یک گزینه مورد علاقه آقایان برای داشتن ظاهری ساده و باشکوه، در میان جوانان مدرن حکمفرماست.

مدل مو ساید پارت سالهاست که وجود داشته است، اما با آمدن  دون دریپر مد مردانه  در همه جا مورد توجه مردان قرار گرفت. به ما نشان داد که چگونه در محیط کسب و کار تا حد امکان انسانی شیک و شیک به نظر برسیم، مدل موی کناری کلید موفقیت او بود.

البته، او تنها کسی نیست که یکی از شیک ترین مدل موها را تکان می دهد. بسیاری از آقایان واقعی این ظاهر را برای قرن بیست و یکم به روز کرده اند ( دیوید بکهام  به ذهن می رسد).

چیزی که ما در مورد مدل موی قسمت کناری دوست داریم، تطبیق پذیری آن است. روی فرش قرمز عالی به نظر می رسد، اما لازم نیست که یک ستاره سینما باشید تا آن را به نتیجه برسانید. این مدل موی است که به همان اندازه در دفتر کار خوب به نظر می رسد که در رویدادهای کراوات مشکی.

چگونه از آرایشگر خود بخواهیم موهای جانبی را کوتاه کنیم؟

مدل موی قسمت کناری کاملاً تحت اللفظی با قسمت کناری مشخص می شود. با این حال، نحوه برش و حالت دادن به بقیه قسمت کناری کاملاً به شما بستگی دارد. در حالی که یک قسمت کناری کلاسیک نیاز به موهای مشابه در همه جا دارد، تفاسیر مدرن ویژگی هایی مانند محو شدن را معرفی کرده اند.

وقتی موهای قسمت کناری را میخ زدید، وقت آن است که برخی از محصولات را انتخاب کنید. ابزار مورد نیاز شما به نوع مو و ظاهری که می خواهید بستگی دارد. برای موهای نازک یا معمولی، پوماد هم درخشندگی و هم انعطاف پذیری را ارائه می دهد. برای موهای ضخیم تا متوسط، یک ژل ممکن است بهتر بتواند موهای سفت شما را رام کند.

خیلی مهم نیست که موهای صاف یا مجعد دارید، زیرا هر دو را می توان رام کرد. با این حال، موهای صاف این مزیت را دارند که با شانه یا برس کنترل می شوند.

برای حالت دادن به قسمت کناری، محصول مورد نظر خود را به طور یکنواخت روی موهای مرطوب بعد از حمام بمالید. قسمت طبیعی خود را با برس زدن موها به جلو، تکان دادن ملایم سر و توجه به جایی که مو شروع به جدا شدن می کند، پیدا کنید. سپس به سادگی کناره ها را به سمت پایین شانه کنید و قسمت جلویی را کمی به سمت عقب و به طرفین فشار دهید (یا اگر می خواهید ضربه ای بلندتر داشته باشید، به سمت بالا، عقب و به پهلو فشار دهید). کار تمام شد ای شیطون خوش تیپ

پیشنهادی:  55 بهترین مدل موی کوتاه برای مردان – مدل موی تازه در سال 2023

نکات تخصصی

برای داشتن قسمت جانبی عالی، به یک شانه و محصولی با کیفیت خوب نیاز دارید. دو محصول را در خانه نگه دارید: یکی براق و دیگری مات تر. به این ترتیب می‌توانید بین یک ظاهر غیررسمی‌تر و آرام‌تر در طول روز و یک درخشش برای عصر، به تناوب ظاهر شوید. برای اینکه احساس آرامش بیشتری داشته باشید، پس از شانه کردن موها، انگشتان خود را از میان آن بگذرانید تا کمی خرد شود و بافت کمی ایجاد شود. سعی کنید هر دو محصول را با هم مخلوط کنید تا ترکیبی مناسب برای هر موقعیتی ایجاد کنید.

مطالب مشابه

آخرین مطالب

چگونه نفس خود را خوشبو کنید

اگر از بوی بد دهان (هالیتوزیس) گاه به گاه...

کدام هدیه برای خانم ها تاثیر گذار تر است ؟

چکیده : هدایایی که با سلیقه و نیاز خانم مورد...

چت روم شلوغ مهسان

چکیده : چت روم مهسان مهسان چت چتروم ی جذاب...

انتخاب بهترین مزون لباس سعادت آباد تهران

درسته که با وجود مزون های مختلف و تنوع...

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

در دنیای زیبایی مردان، مدل موها به عنوان یک بیانیه از سبک شخصی و فردیت خدمت می‌کنند. در میان گستره‌ی وسیعی از گزینه‌های موجود، مدل مو ساید پارت به عنوان یک انتخاب کلاسیک به یاد ماندنی است که از طیف زمانی عبور کرده و همچنان به عنوان یک گزینه مورد علاقه آقایان برای داشتن ظاهری ساده و باشکوه، در میان جوانان مدرن حکمفرماست.مدل مو ساید پارت؛ گزینه‌ای بی‌زمان برای آقایان مدرن