خانهآرایش و زیباییمدل ناخنطرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023

مدل ناخن تابستانی یک نوع طراحی ناخن است که برای فصل تابستان مناسب است. این مدل ها معمولاً شامل رنگ های روشن و زنده مانند صورتی، آبی، سبز و زرد است. همچنین، از الگوها و طرح های جذاب مانند گل، پروانه، دریاچه و ستاره نیز استفاده می شود. این مدل ها به دلیل رنگارنگ بودن و طرح های جذاب، مناسب برای استفاده در تعطیلات تابستان و فعالیت های خارج از منزل هستند.

در طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023 می توانید جسورانه رتین مدل ناخن در فصل گرم تابستان را با توضیحات کلیدی برای زیبایی ناخن های خود چون پری دریایی را مشاهده کنید.

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023

وقتی صحبت از طراحی ناخن تابستانی به میان می آید، هر چه جسورتر باشد بهتر است. و در حالی که رنگ های روشن به خودی خود زرق و برق دار هستند، ما بی شرمانه برای هنر ناخن بسیار خوب هستیم . فرقی نمی‌کند مانی شکلک محور باشد، شاهکاری با الهام از پری دریایی، یا رنگی متفاوت روی هر ناخن، ما برای آن آماده‌ایم.

پیش از این، طرح‌های ناخن مورد علاقه‌مان را برای تابستان گردآوری کردیم. ترکیبی از هنر ناخن چشم نواز برای ارائه به مانیکوریست شما و مانیکورهای ساده‌تر – در عین حال از نظر بصری چشمگیر – وجود دارد که زمان با ارزش ساحل شما را از بین نمی‌برند. هر چه تصمیم بگیرید، حتما چیزی در میان این 30 مدل طراحی ناخن تابستانی پیدا خواهید کرد.

 

باربیکور

گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است یک رنگ ساده و البته جذاب است تا نیازهای ناخن تابستانی ما را برآورده کند. این مانی صورتی روشن، زیبایی Barbiecore است که به درستی انجام شده است.

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023

 

ناخن های ناهماهنگ نئون

ناخن‌های نامتناسب ، ناخن‌های نئونی و ناخن‌های اسپریتز همگی محبوبیت زیادی دارند، البته تابستانی فوق‌العاده‌ای هستند. این هنر ناخن درخشان را برای کتاب ها در نظر بگیرید.

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023

 

فرانسوی های تابستانی

تابستان مانیکور فرانسوی خود را با جایگزین کردن نکات سفید سنتی با سایه های پررنگ و رنگارنگ که غروب خورشید را تداعی می کند، زیبا کنید. در حالی که این طرح روی ناخن های بلند خیره کننده به نظر می رسد، می توان آن را برای ناخن های کوتاه تر نیز تطبیق داد (بخوانید: بچه فرانسوی مانیس ).

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023

 

رنگارنگ با الهام از کروک

ناخن‌های پرینت حیوانی ، مانند رنگ‌های روشن، امسال بسیار جذاب هستند. کافی است بگوییم، این هنر ناخن انتزاعی و الهام گرفته از کروک فورا توجه ما را به خود جلب کرد.

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023
طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023

 

مدل ناخن اسکوبی

این ناخن های رنگارنگ رنگارنگ حال و هوای اسکوبی دوو را به ما می دهند. یک کلمه: شیار.

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023

 

نکات فرانسوی الهام گرفته از اسپریتز

آیا نمی توانید تصور کنید که با این میخ های آفتابی و الهام گرفته از دهه 70 که دور ساقه آن پیچیده شده است، یک اسپریتز آپرول بنوشید؟ برای بازسازی ظاهر، به مجموعه مجموعه Cirque Colors Vice 2023 (77 دلار) نیاز دارید .

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023

 

شیرینی نبات

چرخش های آب نباتی رنگ همراه با فضای منفی یک مانیکور تابستان محور را ایجاد می کند. آنها را در کنار استخر، در ساحل و همه جا در این بین بپوشید.

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023

 

ایموجی هلو

هیچ چیز مانند یک هلوی آبدار در تابستان وجود ندارد، به خصوص در قالب هنر ناخن زیبا.

 

میخ های شعله آمبره

عشق خود را به گرمترین فصل سال با یک مانیکور با شعله آمبره سرگردان نشان دهید.

 

ناخن پروانه ای فلزی

لاک ناخن متالیک مانند لهجه‌های پروانه‌ای به شدت رواج دارد. نیازی به گفتن نیست که این مانیکور فرانسوی بازسازی شده برای ماه های آینده ضروری است.

 

گرادیان پاستلی

شیب پاستلی روشی باشکوه و کم هزینه برای به دست آوردن جلوه رنگین کمانی رنگین کمانی بدون دردسر کشیدن یک ombre کامل روی هر ناخن است. در عوض، یک اثر گرادیان از ناخن صورتی تا انگشت شست وجود دارد.

پاستیل Ombre Dewdrop Nails

ناخن‌های قطره شبنم لحظه‌ای دارند، به این معنی که این ناخن‌های رنگارنگ آمبره (که با چرخش‌های ژل سازنده شفاف روی آن‌ها قرار گرفته‌اند) موظف به چرخش هستند.

 

مات نئون Squiggles

گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید چند حرکت ساده برای ایجاد ظاهری چشم نواز برای ناخن است. طرح نارنجی مات را در اینجا کپی کنید یا برای هر ناخن رنگ را تغییر دهید.

 

نکات فرانسوی squiggle

پولیش های کرم و درخشان، اشکال انتزاعی، و لهجه های خمیده – همه در یک مانوی فرانسوی؟ ما برای آن اینجا هستیم.

ابرهای رویایی

ناخن های ابری روشی رویایی برای آوردن آسمان بزرگ و آبی تابستان به مانیکور شما هستند. هر سایه آبی (یا صورتی و نارنجی برای غروب آفتاب) جواب می دهد، و شما به راحتی می توانید با استفاده از لبه یک اسفنج آرایشی آغشته به لاک سفید، ابرها را خودتان درست کنید.

گیلاس کوچک زیبا

این ناخن های گیلاسی چقدر خوشمزه هستند ؟ این هنر ناخن فضای نگاتیو میوه‌ای قطعاً پیشرفته‌تر است، بنابراین یا از صبر خود استفاده کنید یا از یک حرفه‌ای کمک بخواهید.

 

گیاهان صورتی میامی

ما درباره شما نمی دانیم، اما این ناخن های صورتی آدامسی با لهجه های گیاهی ما را به یاد تعطیلات استوایی در هنر دکو میامی می اندازد.

 

میخ ایربراش امبره

از پالت رنگی گرفته تا شکل نوک تیز ، این ناخن های براق بیانگر هستند. سنگ های قیمتی هولوگرافیک تنها به جذابیت سرگردان می افزایند.

ناخن هلو آمبره

ناخن‌های امبره هلو در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته‌اند و با نگاهی به این شیرینی، می‌توانیم دلیل آن را بفهمیم. برای زیبایی تک رنگ، آن را با آرایش هلویی ترکیب کنید .

 

طرح ناخن گرم تابستانی

این ناخن های هاله ای پر جنب و جوش چقدر سرگرم کننده هستند؟ با تشکر از Chillhouse Moon Ring Chill Tips  این مدل ناخن می‌تواند با قیمتی بسیار کمتر از یک ماننی حرفه‌ای هنر ناخن، و در کسری از زمان‌ها نیز مال شما باشد .

 

کروک سفید

هوس یک طراحی زیبای ناخن تابستانی دارید اما به دنبال رنگ آمیزی نیستید؟ این مانوی کروک سفید شما را بی حال می کند.

 

 

بچه مواج

تابستان زمان مناسبی برای نشان دادن عشق خود به رنگ است، اما به این معنا نیست که باید کل ناخن خود را در هر سایه ای از رنگین کمان خیس کنید. در عوض، یک مانیکور فرانسوی مواج مانند مانیکور بالا را در نظر بگیرید.

 

ناخن های پری دریایی امبره معکوس

اگر موهای پری دریایی و آرایش را دوست دارید ، چرا ناخن های پری دریایی را امتحان نکنید؟ این مانیکور پری دریایی ombre معکوس بیش از حد نقطه‌ای است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

 

دوست داشتنی در لیم

ما در مورد شما نمی دانیم، اما ما عاشق همه چیزهای سبز لیمویی هستیم و این ناخن ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این طراحی ناخن تماماً در مورد افزودن رنگ‌های رنگی بدون پوشاندن کل ناخن است. برای رسیدن به خطوط فوق العاده ترد، از چسب ناخن استفاده کنید و یک برس تمیز کننده را در نزدیکی خود نگه دارید.

Squiggles دهه 80

حال و هوای سینمای مدرسه قدیمی، کسی هست؟ این ناخن‌های پاستیلی هم نوستالژیک و هم مدرن هستند و آنها را به انتخابی عالی برای هنر ناخن تابستانی شما تبدیل می‌کند.

 

ناخن های رنگین کمان فضای منفی

اگر عاشق مانیس های رنگین کمانی هستید ، این نکات شیب را دوست خواهید داشت. هر ناخن دارای دو سایه مختلف از یک خانواده است تا یک برداشت پیچیده از روند ناخن معروف اینستا داشته باشد.

 

نکات غروب آفتاب

ما عاشق این نکات آفتابی هستیم. ترکیب صورتی و نارنجی ما را به یاد دو مورد از مورد علاقه های تابستانی ما می اندازد: اسپریتز Aperol و غروب خورشید.

 

اقیانوس طلاکاری شده

این ارقام آبی کبالتی یک انتخاب عالی برای تابستان و فراتر از آن هستند. اگر عاشق این ظاهر هستید و می‌خواهید آن را تا پاییز و زمستان گسترش دهید، هر ماه کمی تیره‌تر شوید.

 

سبزه و تخم مرغ (بدون ژامبون)

از هنر ناخن تابستانی خود لذت ببرید و از یک طرف طراحی عجیب و غریب و از طرف دیگر رنگ روشن را امتحان کنید. پیشنهاد می کنیم این ظاهر را DIY کنید. و اگر شما به هم ریخته اید، چه کسی اهمیت می دهد؟ تخم مرغ سرخ شده نیازی به ظاهر کامل ندارد.

 

مینیمالیست رنگارنگ

در مقیاس بیش از حد ساده تا بیش از حد ساده، این هنر ناخن تابستانی تعادل عالی را ایجاد می کند. هنگامی که یک طرح مینیمالیستی با یک پالت چند رنگ ملاقات می کند، نتیجه یک کمال کامل است.

مطالب مشابه

74 مدل ناخن شاین نقره ای 1402

مدل ناخن شاین نقره ای در طول فصل تعطیلات،...

مدل ژلیش ناخن تابستانی

در مدل ژلیش ناخن تابستانی می توانید جذاب ترین...

معرفی بهترین و پرطرفدارترین مدل‌های کاشت ناخن

پرطرفدارترین مدل‌ کاشت ناخن یکی از روش‌های محبوب و مدرن...

۶۸+مدل کاشت ناخن دخترانه فانتزی؛ جادویی و بی‌نظیر

بهترین روش برای داشتن ناخن‌های شیک و جذاب، استفاده...

آخرین مطالب

مانتو شلوار فرم اداری؛ استایل حرفه‌ای در محیط کار

مانتو فرم اداری یکی از اساسی‌ترین قطعات در پوشش...

۶۶+مدل مانتو چهارخونه دخترانه؛ انعطاف پذیری و شیاقت

مدل مانتو چهارخونه دخترانه برای دختران نشان‌دهنده تلفیقی فراوان...

۵۱+مدل دامن پیله ای زنانه؛ جادوی بی‌پایان

پیگیری آغاز مدل دامن پیله ای زنانه به طراحی‌های...

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

در طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023 می توانید جسورانه رتین مدل ناخن در فصل گرم تابستان را با توضیحات کلیدی برای زیبایی ناخن های خود چون پری دریایی را مشاهده کنید.طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی 2023