خانهرپورتاژقیمت فیلر زیر چشم در تهران+ معرفی گزینه های باکیفیت و ارزان

قیمت فیلر زیر چشم در تهران+ معرفی گزینه های باکیفیت و ارزان

فیلر زیر چشم یکی از روش‌های محبوب در بین افراد برای کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ریز و سیاهی‌های زیر چشم است. این روش در تهران نیز بسیار پرطرفدار است و قیمت‌ها و کیفیت خدمات ارائه‌شده در مراکز مختلف متفاوت است. در این مقاله، به بررسی قیمت فیلر زیر چشم در تهران و معرفی گزینه‌های باکیفیت و ارزان می‌پردازیم.

چکیده : قیمت فیلر زیر چشم در تهران چقدر است؟ این هزینه با توجه به چه ملاک هایی محاسبه می شود؟ در ادامه پاسخ می دهیم.هزینه فیلر زیر چشم| فیلر زیر چشم در تهران| ماندگاری فیلر زیر چشم| قیمت فیلر زیر چشم 1403| قیمت فیلر زیر چشم کره ای| هزینه فیلر زیر چشم 1402

 

مقدمه

قیمت فیلر زیر چشم چقدر است؟ هزینه فیلر زیر چشم با توجه به چه ملاک هایی محاسبه می شود؟ از آن جایی که زیر چشم، یکی از نقاط حساس و آسیب پذیر صورت است، خیلی زودتر از نواحی دیگر دچار چروک های پنجه کلاغی یا تیرگی خواهد شد. تیرگی یا چروک های پنجه کلاغی دور چشم می توانند زیبایی صورت شما را تحت الشعاع قرار دهند. بسیاری از افراد به دلیل مواجهه با چنین مشکلاتی، اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و نمی توانند در اجتماع حضور پیدا کنند. تیرگی و چین و چروک های زیر چشم، علل مختلفی دارند که شایع ترین آن ها، افزایش سن است. به همین دلیل بسیاری از افراد با ورود به دوره میانسالی، به دنبال روش هایی می روند که تیرگی و چروک های زیر چشم خود را رفع کنند.

فیلر زیر چشم در تهران به عنوان یکی از بهترین راه ها برای رفع تیرگی و چروک های زیر چشمی شناخته می شود. البته این کار در صورتی موثر واقع خواهد شد که به پزشکی متخصص و شایسته مراجعه کنید. طبق بررسی های صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی زیباتن، دکتر میعاد مهدوی، به عنوان یکی از بهترین پزشکان زیبایی در سطح تهران شناخته می شوند. دکتر مهدوی، تحصیلات آکادمیک و تخصصی در زمینه فیلر زیر چشم دارند. به علاوه ایشان به عنوان استاد دوره های تخصصی تزریق فیلر زیر چشم نیز شناخته می شوند. ایشان جهت دسترسی راحت زیبا جویان عزیز در دو نقطه از شهر بزرگ تهران، کلینیک زیبایی تخصصی دارند. برای رزرو نوبت به صورت تلفنی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

مطب پونک: 09383167988 و 02144813133

مطب اسلامشهر: 02156165064 و 09940236005

قیمت فیلر زیر چشم در تهران+ معرفی گزینه های باکیفیت و ارزان
قیمت فیلر زیر چشم در تهران+ معرفی گزینه های باکیفیت و ارزان

قیمت فیلر زیر چشم در تهران

قیمت فیلر زیر چشم چقدر است؟ عوامل موثر بر آن کدامند؟

حال به سوال اصلی می رسیم. قیمت فیلر زیر چشم دقیقا چقدر است؟ لازم است بدانید که فیلرهای زیر چشم دارای قیمت ثابت و مشخصی نیستند. یعنی قیمت فیلر زیر چشم 1403 با توجه به ملاک های مختلفی تعیین می شود. تمامی این ملاک ها روی قیمت نهایی فیلر تاثیر مستقیمی دارند. در ادامه این ملاک ها را به شما مخاطبان عزیز معرفی می کنیم.

  • نوع و کیفیت فیلر: یکی از مهم ترین عوامل موثر بر کاهش یا افزایش قیمت فیلر زیر چشم، نوع و کیفیت آن می باشد. فیلرهای زیادی در برندهای مختلف تولید شده و در بازار تجهیزات پزشکی عرضه می شوند. برای مثال معمولا قیمت فیلر زیر چشم کره ای، متوسط و معقول است. این در حالی است که فیلرهای تولید شده در شرکت های معتبر اروپایی، با قیمت بالاتری به فروش می رسند. بنابراین یکی از مهم ترین فاکتورهای وجود اختلاف قیمت در تزریق فیلر زیر چشم، نوع و برند آن است.

  • اورجینال بودن فیلر و تاریخ مصرف آن: از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت فیلر زیر چشم می توان به اورجینال بودن آن اشاره کرد. متاسفانه برخی فیلرها به صورت قاچاق وارد کشور می شوند و اورجینال نیستند. بنابراین باید به اصل یا فیک بودن فیلر دقت کنید. تاریخ مصرف نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه فیلر زیر چشم 1402 می باشد. متاسفانه در برخی مراکز نامعتبر از فیلرهای تاریخ مصرف گذشته استفاده می شود و به همین دلیل، هزینه تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. پس در صورت مشاهده نرخ های نامتعارف و بیش از حد ارزان، باید به کیفیت فیلر مصرفی شک کنید.

  • تجهیزات کلینیک و مهارت پزشک: از دیگر ملاک های تاثیر گذار بر قیمت فیلر زیر چشم، می توان به تجهیزات مطب و مهارت پزشک اشاره کرد. زمانی که به یک پزشک متخصص و حرفه ای مراجعه می کنید، از خدمات با کیفیت تری بهره مند خواهید شد. یک پزشک حرفه ای می داند که تزریق را با چه عمق و زاویه ای انجام دهد. از طرف دیگر در کلینیک های معتبر از فیلرهای با کیفیت و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. بنابراین درمان در چنین مراکزی، معمولا با هزینه های بیشتری همراه خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید که کیفیت دریافت خدمات نیز در این مراکز، چند برابر سایر مطب هاست.

پیشنهادی:  خرید بهترین مدل ترازوی محک

طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط تیم زیباتن، در کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی، قیمت های متعارف و معقولی برای تزریق فیلر زیر چشم در تهران در نظر گرفته شده است. شما با مراجعه به این کلینیک، ضمن برخورداری از بهترین خدمات، هزینه مناسبی را پرداخت خواهید کرد.

قیمت فیلر زیر چشم به صرفه با ماندگاری بالا و کیفیت معجزه آسا

لازم است بدانید که قیمت فیلر زیر چشم نسبت به سایر روش های جوان سازی، به صرفه تر می باشد. این روش معجزه آسا مزیت های زیادی دارد. یکی از مزیت های فوق العاده این روش، ماندگاری بالای آن است. فیلر زیر چشم نیز به مانند سایر روش های جوان سازی، ماندگاری همیشگی ندارد و نتایج آن به مرور زمان از بین می روند. ماندگاری فیلر زیر چشم در کمترین حالت 6 ماه و در بیشترین حالت 18 ماه می باشد. شما با مراجعه به یک کلینیک حرفه ای و معتبر می توانید ماندگاری را به حداکثر میزان ممکن افزایش دهید. در کلینیک های معتبر از بهترین فیلرها استفاده می شود. در نتیجه ماندگاری و کیفیت فیلر نیز بیشتر خواهد بود.

از دیگر مزیت های فیلر زیر چشم در تهران می توان به کم تهاجم بودن آن اشاره کرد. خوشبختانه طبق بررسی های صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی زیباتن، تا کنون هیچ عارضه خاصی برای تزریق فیلر زیر چشم گزارش نشده است. این روش غیر جراحی و کم ریسک بوده و بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا از آن برای جوان سازی پوست زیبا جویان خود استفاده می کنند. سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی FDA نیز روش تزریق فیلر زیر چشم را تایید کرده است.

پیشنهادی:  تغذیه مناسب برای درمان بواسیر در خانه

قیمت فیلر زیر چشم در تهران+ معرفی گزینه های باکیفیت و ارزان
قیمت فیلر زیر چشم در تهران+ معرفی گزینه های باکیفیت و ارزان

تزریق فیلر زیر چشم و هزینه آن

کاهش قیمت فیلر زیر چشم با تخفیف های استثنایی کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی

مجموعه زیباتن برای کاهش هزینه فیلر زیر چشم، پیشنهادی به شما ارائه می دهد. یکی از بهترین راه ها برای کاهش دادن هزینه های تزریق فیلر، استفاده از تخفیف های مناسبتی کلینیک های معتبر است. کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی، تخفیف های مناسبتی ویژه ای را به زیبا جویان خود ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به این کلینیک تخصصی و دریافت تخفیف، هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

چرا کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی؟

تا به این جای کار در مورد قیمت فیلر زیر چشم و مزیت های آن صحبت کردیم. در ابتدای امر گفتیم که برای گرفتن نتیجه عالی و ماندگار، باید به یک کلینیک تخصصی و حرفه ای مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات دکتر میعاد مهدوی است. دلایل زیادی برای این پیشنهاد داریم که در ادامه آن ها را ذکر می کنیم.

  • تخصص بالای دکتر مهدوی: همان طور که گفتیم، دکتر مهدوی در زمینه تزریق فیلر زیر چشم در تهران مهارت ویژه ای دارند. تبحر ایشان به اندازه ای است که این رشته را به صورت تخصصی تدریس می کنند. بنابراین با اعتماد به دکتر میعاد مهدوی می توانید از بهترین خدمات برخوردار شوید.

  • استفاده از بهترین فیلرها و تجهیزات: دکتر مهدوی، شهرت و اعتبار خود را مدیون تخصص بالا و استفاده از بهترین تجهیزات هستند. تمامی فیلرهای مورد استفاده در کلینیک دکتر میعاد مهدوی از بهترین برندها تهیه می شوند، بنابراین کیفیت و ماندگاری آن ها بسیار زیاد است.

  • ارائه نرخ مناسب و تخفیف های خوبقیمت فیلر زیر چشم در کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی، کاملا به صرفه در نظر گرفته شده است. یعنی شما در کنار دریافت بهترین خدمات، هزینه مناسبی را پرداخت خواهید کرد. به علاوه در نظر داشته باشید که امکان استفاده از تخفیف های فصلی و مناسبتی نیز برای شما فراهم است.

  • رعایت اصول بهداشتی: در کلینیک دکتر میعاد مهدوی عملیات تزریق فیلر زیر چشم در تهران، با رعایت اصول بهداشتی همراه می باشد. ایشان بسته بندی فیلرها را جلوی چشم زیبا جویان آنباکسینگ می کنند. این کار باعث جلب اعتماد و رضایت زیبا جویان می شود.

پیشنهادی:  انواع عمل حذف عینک؛ کدام عمل بهتر است؟

برای رزرو نوبت فیلر زیر چشم در تهران در کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی می توانید به صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. دکتر مهدوی در دو نقطه از تهران مطب تخصصی دارند، بنابراین شما می توانید به راحتی به ایشان دسترسی پیدا کنید. در ادامه راه های ارتباطی با مطب های دکتر مهدوی را برای شما دوستان عزیز ذکر می کنیم.

کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی در پونک تهران

کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی در اسلامشهر

شماره تلفن: 02144813133

شماره تلفن: 02156165064

شماره موبایل: 09383167988

شماره موبایل: 09940236005

آدرس: پونک، بزرگراه اشرفی اصفهانی، نبش خیابان اخلاقی، طبقه اول ساختمان شادی

آدرس: واوان، بلوار رجایی، نبش خیابان شرقی 40، طبقه دوم ساختمان بهگر

قیمت فیلر زیر چشم در تهران+ معرفی گزینه های باکیفیت و ارزان
قیمت فیلر زیر چشم در تهران+ معرفی گزینه های باکیفیت و ارزان

نتیجه تزریق فیلر زیر چشم

خلاصه و جمع بندی مطلب

در مقاله امروز به بررسی قیمت فیلر زیر چشم و عوامل موثر بر آن پرداخته شد. توضیح دادیم که عوامل مختلفی می توانند روی کاهش یا افزایش قیمت فیلر زیر چشم تاثیر گذار باشند. همچنین در مورد مزیت های فوق العاده فیلر زیر چشم و اهمیت مراجعه به یک پزشک متخصص، صحبت کردیم. در پایان نیز دکتر میعاد مهدوی را به شما معرفی کرده و دلایل مراجعه به ایشان را برای شما شرح دادیم.

مطالب مشابه

آخرین مطالب

سامبره مو با شبنم نظیف

سامبره مو به چه صورت انجام می‌شود؟ در دنیای...

73+مدل چادر محرمی: انتخابی مناسب و شیک برای ایام عزاداری

مدل چادر محرمی ،محرم، یکی از مهم‌ترین ماه‌های تقویم...

مدل لباس نخی بچه گانه بلوز شلوار

مدل لباس نخی بچه گانه بلوز شلوار ، انتخاب...

مدل لباس مشکی عزاداری دخترانه

لباس مشکی به عنوان نماد عزاداری در بسیاری از...

75 +مدل روسری محرمی ساده و شیک 1403

مدل روسری محرمی ، محرم یکی از مهم‌ترین ماه‌های...

سامبره مو با شبنم نظیف

سامبره مو به چه صورت انجام می‌شود؟ در دنیای...

خرید بهترین مدل ترازوی محک

جهت خرید ترازوی محک باید تمامی مدل‌های ترازو را...

نشانه های وسواس فکری در نوجوانان و درمان

درمان وسواس فکری در نوجوانان، درگیری ذهنی نوجوانان، وسواس...

انواع مدل مانتو عبا 2024

انواع مدل مانتو عبا 2024 با طراحی‌های جدید و...

با پارچه وال خامه دوزی و نکات دوخت آن آشنا شوید

چکیده : در این مطلب قصد داریم به معرفی بیشتر...

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

فیلر زیر چشم یکی از روش‌های محبوب در بین افراد برای کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ریز و سیاهی‌های زیر چشم است. این روش در تهران نیز بسیار پرطرفدار است و قیمت‌ها و کیفیت خدمات ارائه‌شده در مراکز مختلف متفاوت است. در این مقاله، به بررسی قیمت فیلر زیر چشم در تهران و معرفی گزینه‌های باکیفیت و ارزان می‌پردازیم. قیمت فیلر زیر چشم در تهران+ معرفی گزینه های باکیفیت و ارزان