خانهآرایش و زیباییمدل مومدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد

مدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد

مدل مو داماد یا همان مدل مو عروس، یک سبک آرایش موی مردانه است که مخصوص مراسم عروسی و روزهای خاص استفاده می‌شود. این مدل مو برای دامادان به منظور ایجاد ظاهر شیک، خوشتیپ و مجلسی طراحی می‌شود. اغلب مدل مو داماد شامل آرایش مویی زیبا و مرتب است که هماهنگی و تلفیقی از موهای برافراشته، کوتاه یا نیمه کوتاه در بخشهای مختلف سر است.

در مدل مو داماد، می‌توان از انواع آرایش مویی استفاده کرد، از جمله:

1. آرایش دسته موهای اندازه کوچک یا متوسط با اجزای برایشده بر برخی از موها و مواد نرم‌کننده برای دستیابی به لمسه‌ای نرم و متانت در موها.
2. آرایش موهای سمت راست یا چپ سر، به عقب کشیده و به صورت شیبدار با استفاده از مواد نرم‌کننده و احتمالاً اصلاح موهای یکنواخت بر روی سر.
3. آرایش صاف و برافراشته موهای سر، ممکن است با استفاده از مواد نرم‌کننده و اسپری ثابت کننده بر روی موها ایجاد شود.

مهمترین عامل در انتخاب مدل مو داماد، استایل و سلیقه شخصی است. همچنین، توصیه می‌شود با آرایشگر خود یا در آرایشگاه مربوطه مشورت کرده و نظرات و پیشنهادات آنها را در دریافت کردن بهترین مدل مو داماد در نظر بگیرید.

هنگامی که برای ظاهر روز عروسی خود برنامه ریزی می کنید، علاوه بر لباسی که می پوشید، مدل موهای شما نیز به توجه و برنامه ریزی دقیق شما نیاز دارد. یک مدل مو یا کوتاهی بد می تواند روز شما را خراب کند. اگر تعجب می کنید که کدام مدل مو در حال حاضر برای دامادهای هندی مرسوم است، ما بهترین مدل موهای داماد را فقط برای شما انتخاب کرده ایم. ما همچنین نکات مهمی را در مورد نحوه انتخاب یک مدل موی خاص بسته به فرم صورت به اشتراک خواهیم گذاشت. بخوان تا بیشتر بدانی.

با این مدل موی داماد برای عروسی هندی، عروس خود را تحت تاثیر قرار دهید و از جذابیت بالایی برخوردار باشید.

مدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد

عروس ها تمام توجهات مد و استایل را در عروسی از بین می برند. آیا شما هم به آن اعتقاد دارید؟ خوب، حتی اگر عروس توجه را به مدل مو، لباس و موارد دیگر جلب کند، داماد باید برای تمجید از ظاهرش لباس بپوشد. تصور کنید که یک زوج چقدر عجیب به نظر می رسند اگر عروس همه مانند یک ملکه زیبایی آماده شده باشد و داماد منظم به نظر برسد.

احتمالاً خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید بهترین داماد سال باشید. و دامادهای هندی ممکن است گزینه های بسیار بیشتری از لباس عروسی داشته باشند. در اینجا می توانید بهترین شروانی را با کفش، لوازم جانبی و خیلی چیزهای دیگر بپوشید. اما آیا می دانید چه چیزی به یک داماد ویژگی چشمگیری می دهد که می تواند در یک لحظه شما را از بقیه متمایز کند؟ این مدل موی داماد است و انجام درست یا غلط آن می تواند به معنای تمام تفاوت بین ظاهر عروسی مورد تحسین یا طرد شده شما باشد.

نگران نباش! ما می دانیم که این می تواند شما را وحشت زده کند. اما این راهنما به شما کمک می کند تا بهترین مدل موی داماد را برای عروسی خود پیدا کنید. بیا شروع کنیم.

نکاتی برای یافتن بهترین مدل مو برای فرم صورت شما

مدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد

    • صورت گرد: مانند شکل گرد، صورت گرد نیز دارای طول و عرض برابر است. خطوط نرم، گونه های برجسته و پل بلند از ویژگی های این نوع صورت است. مدل مویی با تاج بلندتر و کناره های کوتاه بیشتر به این شکل می آید. چتری‌ها و وز کات‌ها کاملاً ممنوع هستند.
    • صورت بیضی: با خطوط نرم چانه، صورت بیضی شکلی ایده آل محسوب می شود. ارتفاع این فرم صورت 1.5 برابر عرض است در حالی که عرض استخوان گونه و پیشانی یکسان است. تقریباً هر مدل مویی متناسب با نسبت های کلاسیک این شکل است. با این حال، باید از گرد جلوه دادن صورت که به دلیل ریزش موهای پیشانی ایجاد می شود، اجتناب کنید.
    • صورت مستطیلی: با چانه بلند و پیشانی بلند مشخص می شود، مستطیل (همچنین مستطیل نامیده می شود) طولانی ترین شکل صورت است. بنابراین، مدل مو باید کاملاً طول را متعادل کند. از هر مدلی که کناره‌های آن دارای رنگ‌های کم‌رنگ است صرفنظر کنید و به جای آن ریش‌های بلند را ترجیح دهید.
    • صورت مربعی: در این شکل صورت، پیشانی و فک پایین دارای عرض مساوی هستند. به عنوان مردانه ترین، شکل مربع دارای ویژگی های زاویه ای و تیز است. بنابراین، شما باید یک مدل موی مردانه مانند آندرکات کلاسیک، کراپ بافت دار و برس‌آپ انتخاب کنید. اسکراب پوست سر می تواند با تحریک فولیکول ها و جلوگیری از شوره سر، یک مدل موی کوتاه را شاداب جلوه دهد.
    • صورت مثلثی: با خط فک پهن تر از استخوان گونه، صورت مثلثی ویژگی های زاویه ای را به خوبی برجسته می کند. اگر این شکل را دارید، باید مدل موهای بافت دار با طول متوسط ​​انتخاب کنید. با این حال، شما باید از سبک هایی با رنگ های کوتاه در طرفین خودداری کنید که باعث عدم تعادل می شود.
    • صورت الماسی: شکل الماسی شبیه گلابی است. چنین صورت دارای چانه مشخص تر و گونه های زاویه دار با قسمت های بالایی و میانی باریک است. مدل موی چند لایه و با حجم بالا بهترین انتخاب برای این فرم است. برخی از نمونه‌ها عبارتند از برس‌آپ، محصولات بافت‌دار و چتری.
  • صورت قلب: شکل قلب همان شکل الماس است که وارونه شده است. پیشانی پهنتر و خط فک باریک دارد. ابتدا باید از کلاغ های بلند و محو شدن های تهاجمی با کناره های پر شده برای این شکل صورت خودداری کنید. در عوض، موهایی که در پهلوها و پشت رشد می کنند، بیشتر به چهره می آیند. همچنین می توانید موهای بلندتری را در قسمت بالایی انتخاب کنید که به طور طبیعی به سمت پایین می ریزند.
پیشنهادی:  مدل مو برای صورت کشیده و لاغر

10 بهترین مدل موی عروسی برای دامادهای هندی

با این راهنمای سریع در مورد انتخاب مدل موی مناسب برای صورت خود، ایده ای برای بهترین مدل موی داماد برای عروسی خود خواهید داشت. در اینجا چند گزینه وجود دارد که دامادهای هندی دوست دارند در روز خاص خود داشته باشند.

مدل مو داماد برش Buzz

مدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد

روز مهمی از زندگی شما خواهد بود، و اگر می خواهید قابل اعتماد، منظم و مسئولیت پذیر به نظر برسید، بدون شک باید آن را انتخاب کنید. این شسته و رفته، ساده است و نیازی به تلاش زیادی برای نگهداری ندارد. به علاوه، می‌توانید از این مدل مو برای برجسته‌تر کردن شخصیت خود در هر رویدادی، اعم از رسمی و غیررسمی، استفاده کنید. هنگامی که برای مراسم عروسی خود یک بالعکس انتخاب کردید، حتی پس از پایان روز نیز می توانید به همان روش ادامه دهید. پس آماده شوید تا با جذابیتی خاص، توجه عروستان را بدزدید. مدل موی ساده و در عین حال جذاب و شیک را انتخاب کنید تا در عروسی شما سرها را به سمت شما برگرداند.

مدل مو داماد پمپادور

مدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد

اگر موهایی با قد متوسط ​​دارید، به سراغ پامپادور بروید و اگر عاشق ریش نگه داشتن هستید، حتماً باید این مدل را انتخاب کنید. موهای میانی در مدل موی پامپادور بلندتر هستند و طرفین آن دارای زیربری هستند. به علاوه، بافتی براق و براق به فولیکول ها می بخشد. هنگام انتخاب این مدل موی داماد خود برای عروسی هندی، باید فقط یک مدل مو حرفه ای را در نظر بگیرید. به این دلیل که به چندین محصول حالت دهنده مو نیاز دارد و به خوبی با یک لباس رسمی مناسب است.

علاوه بر این، برش پومپادور دارای انواع مختلفی از جمله رنگ پریده، مدرن، کلاسیک، بلوند و قسمت جانبی است. پوشیدن کت و شلوار رسمی آبی یا مشکی به همراه پاپیون یا کراوات گلدار جذابیت بیشتری به شخصیت شما می بخشد.

مدل مو  آندرکات

مدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد

تقریباً در هر ازدواج هندی، داماد را با لباس رسمی یا شروانی می‌بینید. خوب! اگر می خواهید با وجود ظاهری که انتخاب می کنید، جذاب به نظر برسید، این مدل مو بهترین کار را برای شما خواهد داشت. این یک مدل موی کاربردی است که باعث می شود بدون زیاده روی در مورد استایل، عالی به نظر برسید. و از آنجایی که یک آندرکات تقریباً برای همه خوب به نظر می رسد.

از میان انواع مختلف آن، می‌توانید برای داشتن ظاهری منحصربه‌فرد، آنترکات محو شدن پوست را انتخاب کنید. در سبک محو شدن پوست، با حرکت به سمت گردن به جای انتهای ناگهانی مو، موهای شما شروع به کوتاه شدن می کند. این مدل مو که به عنوان محو شدن‌های صفر نیز شناخته می‌شود، به دلیل منحصر به فرد بودن و سطح جزئیات، به شما نیاز به استخدام یک متخصص دارد. افرادی که موهای کوتاه دارند در این مدل مو باحال و جذاب به نظر می رسند. علاوه بر این، اگر قصد عروسی تابستانی دارید، آندرکات ساده است و یک سبک ایده آل است. یک کت و شلوار رسمی اضافه کنید تا با ریش یا بدون ریش ساده و در عین حال شیک به نظر برسید.

پیشنهادی:  73 مدل موی بوکسوری بویکا:استایل ورزشی و دینامیک

مدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد

آیا نمی‌خواهید موهای بلند و زیبا را از دست بدهید، اما فکر می‌کنید چه مدل مویی با آن تیپ داماد مناسب است؟ نگران نباشید زیرا در اینجا چیزی است که شما را در رویداد منحصر به فرد جلوه می دهد. مدل موی مردانه یک مدل موی ساده است که می توانید آن را در خانه بدون نیاز به آرایشگر انجام دهید. با این حال، با توجه به کمبود زمان و اشتیاق برای داشتن بهترین ظاهر، می توانید از یک متخصص حرفه ای استفاده کنید تا بهترین نان را از رشته های بلند خود درست کند.

شما نیازی به کوتاه کردن موهای کوتاه‌تر ندارید و از ظاهری که ممکن است دوست ندارید عکس بگیرید. این مدل برای افراد با موهای متوسط ​​نیز عالی به نظر می رسد. اما بیایید واضح بگوییم. این باعث می شود شما باهوش و شیک به نظر برسید، بسیار متفاوت از ظاهر عروسی های قومی و سنتی. و اگر فرم صورتتان دراز و پهن است، دیگر به آن فکر نکنید.

مدل مو  کوتاه و موج دار

مدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد

در حالی که نان مردانه شما را منحصربه‌فرد می‌کند و نه از نوع قدیمی، اما بعضی‌ها دومی را دوست دارند. بنابراین، اگر شما هم عاشق مد وینتیج هستید و می‌خواهید برای عروسی‌تان سنتی بروید، این مدل مو را با موج‌های کوتاه بررسی کنید. اما صبر کنید، باید بدانید که آیا مدل مو با فرم صورت شما مطابقت دارد یا خیر.

امواج کوتاه برای صورت هایی با فرم های مربع، بیضی و گرد مناسب است. اگر در این دسته قرار نمی گیرید، بهتر است به دنبال مدل موی مشابه دیگری باشید. مدل مو به راحتی ساخته و نگهداری می شود و حتی برای لباس های معمولی هم مناسب است. برای عروسی از شما یک داماد خوش تیپ و شیک می سازد بدون اینکه ظرافت را بشکند.

مدل مو  سنبله های کوتاه

مدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد

آیا سنبله برای افراد باحال و بد بو نیست؟ ممکن است به این فکر کنید که چرا در لیست مدل موهای داماد برای عروسی هندی میخ هایی وجود دارد. خوب! این مربوط به آن میخ های بلند یا موهای ایستاده ای نیست که ممکن است با خواندن کلمه تصور کرده باشید. اگر آنها را کوتاه نگه دارید، می توانید هنر ایجاد ظاهری ظریف برای داماد را حتی با سنبله ها به دست آورید. علاوه بر این، مدل مو ظاهر مدرنی را برای جلب پلک در عروسی به شما می دهد.

اگر این ظاهر را ترجیح می دهید، باید صورت کشیده یا پهن یا بیضی شکل داشته باشید. شما می توانید با کوتاه کردن مو، یک لباس غیررسمی بپوشید و پیام شخصیتی جوان را به شما منتقل کنید. آیا ایده استفاده از این مدل موی فوق مدرن برای یک داماد هندی را دوست داشتید؟

مدل مو  کلاسیک طول شانه

مدل مو داماد
مدل مو داماد

این یکی در لیست می تواند یک دزد واقعی قلب باشد همانطور که افراد مشهوری مانند آرجون رامپال و برد پیت با آن انجام داده اند. و اگر به دنبال گزینه دیگری برای موهای متوسط ​​تا بلند هستید، این انتخاب شماست: کوتاهی کلاسیک تا شانه. اگر ظاهر فوق مدرن و هوشمند در ذهن شماست، این یکی را انتخاب کنید. مدل مو برای انحراف از ظاهر سنتی و قومیتی که در میان دامادهای هندی رایج است مناسب است.

در میان همه پسرهای خوش تیپ در عروسی شما، باید به عنوان یک داماد متمایز باشید. و این برش کلاسیک تا شانه به شما این امکان را می‌دهد که خود را به‌عنوان داغ‌ترین لباس در این رویداد معرفی کنید. با این حال، برای تحسین شدن به خاطر این زیبایی، باید چهره ای پهن، کشیده یا بیضی داشته باشید. هر دو بافت موی موج دار و صاف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بیشتر به شما می آید.

پیشنهادی:  53 مدل مو اسپایکی: استایل جذابی برای آقایان با روحیه جوان و انرژی

مدل مو  برگشت نرم

مدل مو داماد
مدل مو داماد

دامادها ستاره های عروسی خود هستند و هر مهمانی منتظر آنهاست، آنها را تماشا می کند و آنها را می ستاید. یک مدل موی صاف از پشت باعث می شود که شما در این مراسم شبیه یک مدل مو شوید. چرا که نه! بسیاری از افراد مشهور سینما و ورزش قبلاً با این مدل مو ظاهر خود را میخکوب کرده اند. این سبک جلب توجه جاودانه است که برای همیشه در ترند باقی خواهد ماند. علاوه بر اینکه شیک به نظر می رسید، ظاهر فانتزی و باوقار شخصیت خود را نیز برجسته می کنید. علاوه بر این، برای امتحان کردن این مدل مو، نیازی به داشتن فرم صورت خاصی ندارید، زیرا با همه آنها خوب است. علاوه بر همه اینها، پشتی صاف با یک قسمت کناری می تواند یک تطابق کامل با لباس های رسمی و نیمه رسمی باشد. برای به دست آوردن ظاهر، موهای خود را صاف کنید، آنها را همانطور که ترجیح می دهید موج دار یا صاف نگه دارید و از پوماد یا ژل استفاده کنید.

مدل مو داماد جارو جانبی

مدل مو داماد
مدل مو داماد

به عکسی از مردی با مدل موی کناری نگاه کنید و مجذوب خود شوید. این ظاهر جذاب می تواند با چهره و لباس عروسی غیر رسمی شما هماهنگ باشد. یک مدل موی جاروب شده شما را شیک و امروزی می کند بدون اینکه فاکتورهای پررنگی به ظاهر اضافه کند. این مدل شامل متمایل کردن بخش عمده ای از موهای شما به یک طرف است. شما می توانید انواع مختلفی از مدل مو را برای موقعیت های مختلف پیدا کنید. در حالی که این یک انتخاب عالی برای قرار ملاقات و ملاقات های غیررسمی است، اما در میان دامادهای هندی برای عروسی نیز محبوب است.

 ساده پشت براش مدل مو داماد

مدل مو داماد

به این مدل مو نگاه کنید تا مدتی احساس کنید که چشمانتان به صورت گیر کرده است. برس زدن ساده پشت یکی از مدل های موی جذاب و کمیاب است که همیشه در ترندهای مد جایی پیدا می کند. برای این ظاهر، به موهای بلند نیاز دارید، زیرا تارهای کوتاه روی سرتان قرار نمی گیرند.

هنگام رفتن به یک جلسه رسمی یا مهمانی، مقداری ژل روی موها بزنید و آنها را به عقب برس بزنید تا این حالت را ایجاد کنید. با این حال، هنگام آماده شدن برای ازدواج، همیشه یک آرایشگر حرفه ای را ترجیح دهید. از آنجایی که شما بیشترین توجه را به خود جلب خواهید کرد (ممکن است بعد از عروس دومین نفر باشید)، نباید سنگ تمام بگذارید. این مدل ساده از مدل موهای برس دار با فرم های کشیده، مربعی و بیضی شکل کاملاً مطابقت دارد. بنابراین، اگر یکی دارید، گزینه های خود را دارید.

نکته مدل مو عروسی

بهترین موی عروسی در یک یا دو روز آرایش نمی شود اما به زمان نیاز دارد

مدل مو داماد
مدل مو داماد

امیدواریم یکی دو روز قبل از عروسی خود این مطلب را نخوانید زیرا ممکن است قلب شما را بشکند. صرف نظر از هر مدل مویی که انتخاب می کنید، در چند روز آراستگی بهترین ظاهر را نخواهید داشت. شما باید به طور منظم از موهای خود مراقبت کنید، درست مانند پوست، چشم ها و سایر اعضای بدن. بنابراین، اگر قبلاً این کار را انجام می دهید، عروسی شادی داشته باشید. اگر نه، همین الان شروع کنید.

حداقل یک هفته زودتر مدل موی مورد نظر خود را انجام دهید زیرا به زمان نیاز دارد تا آرام شود. همچنین، اگر قصد تغییر سبک را دارید، زمان کافی خواهید داشت. با نرم کردن موهای خود هر روز، حداقل یک ماه قبل از روز، مطمئن شوید که موهایتان سالم به نظر می رسند. به طور مشابه، از روغن برای به دست آوردن رشته های نرم تر استفاده کنید. در پایان، قبل از خرید محصول، آب و هوا و شرایط محیطی محل را در نظر بگیرید.

مطالب مشابه

آخرین مطالب

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مدل مو دامادمدل موی روز عروسی شما باید عالی باشد: بهترین مدل موی داماد