خانهآرایش و زیباییمدل مومدل مو برای صورت گرد و تپل زیر شال ؛ راهنمای استایل...

مدل مو برای صورت گرد و تپل زیر شال ؛ راهنمای استایل و زیبایی

صورت گرد و تپل، دارای جذابیت و زیبایی منحصر به فردی است که با انتخاب درست مدل مو، می‌توان آن را بیشتر به ارمغان آورد. در این راهنما، به معرفی مدل‌های مویی که با صورت گرد و تپل عالی هماهنگ می‌شوند، پرداخته و نکات و ترفندهایی را برای داشتن یک استایل زیبا و جذاب با شال زیر گرد و تپل ارائه خواهیم داد.

محتوای مقاله

مدل مو برای صورت گرد و تپل زیر شال ، با انتخاب درست مدل مو و استفاده از ترفندهای استایل مناسب، می‌تواند به یک ظاهر جذاب و زیبا تبدیل شود. هر چه با مدل مو و شال زیر گرد خود آشناتر شوید و با نکات مراقبتی مناسب استفاده کنید، مطمئناً از جذابیت طبیعی خود بیشتر بهره‌مند خواهید شد.

هرکدام از ما ویژگی‌ها و زیبایی‌های منحصر به فردی داریم و انتخاب مدل مو و استایل مویی که با شخصیت و سلیقه شما هماهنگ است، از اهمیت بالایی برخوردار است. این راهنما به عنوان یک راهنمای کلی برای افراد با صورت گرد و تپل طراحی شده است، اما همیشه خودتان را در زمینه استایل و زیبایی بشناسید و بهترین تصمیم‌ها را برای خودتان بگیرید.

اگر صورت چاق و چاقی دارید، مدل موی اشتباه می‌تواند آن پری را برجسته کند یا سایه‌هایی ایجاد کند که ممکن است نخواهید ببینید. با این حال، مدل‌های موی مناسب برای صورت‌های گرد، با منحنی‌های شما کار می‌کنند و بهترین ویژگی‌های شما را برجسته می‌کنند و لبخند زیبا، چشم‌های درخشان، گودی‌ها و دیگر ویژگی‌های جذاب شما را نشان می‌دهند. لازم نیست محدود به همان مدل موی آندروژنی باشید که سال ها داشتید.

این 50 مدل موی برتر برای صورت‌های گرد عالی هستند و گزینه‌های زیادی را ارائه می‌کنند، فرقی نمی‌کند چه طول، بافت یا رنگی دارید.

1. لایه های پشمالو کوتاه. مدل موی پشمالو برای صورت های گرد بسیار عالی است زیرا انحنای صورت را متعادل می کند. افزودن یک رنگ پررنگ، لایه ها را برجسته می کند.

2. مدل موی ژولیده متوسط ​​لاغری. این موی بلوند پر زرق و برق یک مدل موی چاق و چاق است. موهای بلند چند لایه با چتری هایی که به صورت قاب شده اند، از وسط جدا شده اند، صورت را به خوبی لاغر می کنند. مدل مو در قسمت تاج قرار می گیرد تا صورت او بلندتر به نظر برسد.

3. موهای پشمالو بلند با چتری های براق کننده استخوان گونه. در حالی که همه استایلیست‌ها مدل موهای بلند را برای صورت‌های گرد توصیه می‌کنند تا طول عرض را متعادل کند، اضافه کردن زوایای از طریق لایه‌بندی در اطراف استخوان‌های گونه، تأثیر را دوچندان می‌کند.

4. شگ با طول متوسط. قسمت میانی با تکه های قاب صورت برای صورت های چاق گرد مناسب است. برای اینکه صورتتان بیضی شکل به نظر برسد، چتری‌های متمایل به چتری را بسازید. یکی از برترین انتخاب‌ها در میان مدل‌های آرایشی برای صورت‌های گرد توصیه‌شده توسط استایلیست‌ها!

6. موی چتری بلند و لایه های ضخیم. این یک مدل موی عالی برای صورت گرد است تا کشیده تر به نظر برسد. برای زنان با یال ضخیم، بازسازی این سبک بسیار آسان است. لایه ها و چتری های بلند با هم کار می کنند تا توجه را از گردی صورت شما دور کنند.

7. لبه برش بلانت با چتری های پرده. برای مدل موهای صورت گرد دخترانه باکلاس و جذاب، به سراغ یک مدل موی صاف بروید . یک قسمت میانی با چتری های بلند که به طرفین کشیده شده و به طور یکپارچه با موهای موج دار ضخیم ترکیب شده است، قابی متعادل به صورت گرد او می دهد. چنین مدل موی زیبایی 100٪ انتخاب مناسبی برای دختران است.

8. کوتاه کردن موی زیر شانه با جداسازی خارج از مرکز. کوتاهی مو برای صورت های گرد می تواند دارای طول و مدل بسیار باشد، بنابراین می توانید هر باب، شاگ یا کفال را با توجه به نوع مو و شکل صورت خود سفارشی کنید. گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است لایه‌بندی جذاب برای تقویت بافت و ایجاد حجم برای لاغر کردن صورت گرد است.

9. نامرتب شانه بر روی باب. با لایه بندی بافت به یک باب بریده بریده برسید تا ظاهری مانند موهای ساحلی داشته باشید . این یک مدل موی بی انتها است که برای کسانی که موهای نازکی دارند توصیه می شود. اگر می‌خواهید موهای کوتاهی برای صورت چاق و چاق داشته باشید، یک گزینه فوق‌العاده است، زیرا یک شانه دارای قسمت عمیقی است که صورت شما را کشیده و باریک می‌کند. این شیرین، بی دغدغه و عاشقانه است!

10. کوتاهی موی موج دار وسط برای موهای ظریف و صورت گرد. کوتاهی مو برای صورت های گرد می تواند دارای طول و مدل بسیار باشد، بنابراین می توانید هر باب، شاگ یا کفال را با توجه به نوع مو و شکل صورت خود سفارشی کنید. گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است لایه‌بندی جذاب برای تقویت بافت و ایجاد حجم برای لاغر کردن صورت گرد است.

11. لبه بافت با چتری و برجسته. یکی دیگر از ترفندهای قابل استفاده برای کوتاه کردن مو برای صورت های چاق، قرار دادن مقداری رنگ در نزدیکی صورت است: برای مثال، این انتهای بافت شده، وضوح را ارائه می دهد و با هایلایت های کاراملی تقویت می شود.

پیشنهادی:  مدل مو برای لباس یقه بسته: زیبایی هماهنگی بین مد و موها

12. لبه پردار با حاشیه خراش دار. این دختر همه چیزهایی را که ما در مدل‌های مو برای صورت‌های گرد به آن نیاز داریم، از لایه‌ها و انتهای برش‌خورده‌ای که زوایای زیادی را برای جبران گردی ایجاد می‌کنند تا حاشیه‌های پرحجمی که در کناره‌ها جابجا می‌شوند و به بلندی و کشیدگی اضافه می‌کنند، دارد.

13. برش شگی نامتقارن. مفرح و جذاب، لابی کرکی نامتقارن می تواند بهترین مدل مو برای صورت گرد باشد. این برش باب بلند با زوایا و تعادل بازی می کند و توجه را از گردی صورت منحرف می کند. آن را با کمی رنگ روشن به پایان برسانید تا ظاهری جذاب‌تر و جذاب‌تر داشته باشید. با این مدل مو احساس راحتی و شادابی کنید!

14. لوب مواج قطع شده برای صورت های گرد. امروزه مدل موی بدون ارتباط رایج شده است. اگر نمی‌توانید بین دو مدل مو یکی را انتخاب کنید، یک مدل موی غیرمرتبط را امتحان کنید زیرا دو مدل مو را در یکی می‌شکند. از آنجایی که برش برای منسجم به نظر رسیدن ترکیب نشده است، این مدل بافت زیادی به مو می دهد. آن را موج دار و بلند کنید، و هیچ مشکلی با قاب کردن چهره های چاق نخواهید داشت.

15. کوتاهی موی پشمالو تا چانه. مدل موی پشمالو یک جواهر واقعی برای صورت های چاق گرد است – و این مدل حالتی آزاد به شما می دهد. چنین مدل‌هایی برای خانم‌هایی که صورت گرد دارند به متعادل کردن انحناهای صورت کمک می‌کند. ست کردن آن با یک رنگ ثابت برای پوست های روشن بهترین است.

16. مدل موی صورت گرد با موهای کوتاه Wispy. مدل موی جذاب برای خانم هایی با صورت های گرد و موهای نازک. موهای بافت دار و یک قسمت زیگزاگ حجم مورد نیاز برای قاب کردن صورت و پوشاندن استخوان گونه های پهن را فراهم می کند. برای چانه های دوتایی هم انتخاب خوبی است.

17. امواج متوسط. موهای با طول متوسط ​​با موج‌ها عالی به نظر می‌رسند و موهای کرک برای دخترانی که صورت‌های گرد دارند، لاغرکننده هستند. یک قسمت خارج از مرکز استایل را متعادل می کند و صورت را دراز می کند.

18. موهای پشمالو برای صورت گرد. صحبت از کوتاه کردن مو برای صورت های گرد است که در واقع صحبت را راه می اندازد. لایه های پشمالو دور صورت که در انتها نازک شده اند، یک مدل موی جذاب ایجاد می کنند که جلوه ای لاغری می دهد. محو شدن ریشه آن را تقویت می کند.

پیشنهادی:  40 مدل موی بازکات: یک مدل شیک ساده + راهنما

19. باب ترقوه با چتری های زاویه دار. یک باب می خواهید اما هنوز باید بتوانید آن را به صورت دم اسبی درآورید؟ باب استخوان ترقوه ای را انتخاب کنید که درست بالای شانه ها قرار بگیرد. آن را با چتری های زاویه دار یا مایل هماهنگ کنید تا صورت شما بلندتر به نظر برسد. چتری های زاویه دار نیز شما را ظریف تر نشان می دهد.

20. شانه اور صاف و براق. یکی از شیک ترین مدل های مو برای صورت های گرد، شانه های براق است. در حالی که یک گونه را پنهان کرده اید، پیچیده به نظر برسید. گوشواره های دراز مورد علاقه خود را نیز بپوشید و یکی از آنها را به عنوان یک ترفند لاغری دیگر به نمایش بگذارید.

21. باب آشفته با حاشیه. به لطف بی نظمی، این باب کوبیده صورت گرد را به خوبی قاب می کند. دور نگه داشتن قسمت از مرکز باعث افزایش حجم در بالا می شود.

22. صورت گرد برش پروانه پردار بلند. کوتاهی مو برای صورت های گرد می تواند دارای طول و مدل بسیار باشد، بنابراین می توانید هر باب، شاگ یا کفال را با توجه به نوع مو و شکل صورت خود سفارشی کنید. گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است لایه‌بندی جذاب برای تقویت بافت و ایجاد حجم برای لاغر کردن صورت گرد است.

23. باب استخوان ترقوه بافت وسط. کوتاهی مو برای صورت های گرد می تواند دارای طول و مدل بسیار باشد، بنابراین می توانید هر باب، شاگ یا کفال را با توجه به نوع مو و شکل صورت خود سفارشی کنید. گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است لایه‌بندی جذاب برای تقویت بافت و ایجاد حجم برای لاغر کردن صورت گرد است.

نکات پایانی:

صورت گرد و تپل، با انتخاب درست مدل مو و استفاده از ترفندهای استایل مناسب، می‌تواند به یک ظاهر جذاب و زیبا تبدیل شود. هر چه با مدل مو و شال زیر گرد خود آشناتر شوید و با نکات مراقبتی مناسب استفاده کنید، مطمئناً از جذابیت طبیعی خود بیشتر بهره‌مند خواهید شد.

در نهایت، هرکدام از ما ویژگی‌ها و زیبایی‌های منحصر به فردی داریم و انتخاب مدل مو و استایل مویی که با شخصیت و سلیقه شما هماهنگ است، از اهمیت بالایی برخوردار است. این راهنما به عنوان یک راهنمای کلی برای افراد با صورت گرد و تپل طراحی شده است، اما همیشه خودتان را در زمینه استایل و زیبایی بشناسید و بهترین تصمیم‌ها را برای خودتان بگیرید.

مطالب مشابه

97 مدل مو برای جشن تولد 1402

مدل مو برای جشن تولد ، یکی از رویدادهای...

مدل موی کراپ ؛ زیبایی در کوتاهی

آیا در مورد مدل موی کراپ چیزی شنیده اید؟...

آخرین مطالب

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

صورت گرد و تپل، دارای جذابیت و زیبایی منحصر به فردی است که با انتخاب درست مدل مو، می‌توان آن را بیشتر به ارمغان آورد. در این راهنما، به معرفی مدل‌های مویی که با صورت گرد و تپل عالی هماهنگ می‌شوند، پرداخته و نکات و ترفندهایی را برای داشتن یک استایل زیبا و جذاب با شال زیر گرد و تپل ارائه خواهیم داد.مدل مو برای صورت گرد و تپل زیر شال ؛ راهنمای استایل و زیبایی