خانهرپورتاژآیا هود بوش ارزش خرید دارد؟

آیا هود بوش ارزش خرید دارد؟

معمولا برای تجهیز یک آشپزخانه مدرن و لوکس از محصولات توکار استفاده می‌شود. یکی از بهترین برندها در حوزه تولید و عرضه محصولات توکار، شرکت بوش است که حتما آوازه کیفیت محصولات این برند آلمانی به گوش شما هم رسیده است. بوش با تولید کالاهایی کارآمد و البته به‌روز کمک کرده تا بتوانیم یک آشپزخانه مدرن داشته باشیم و کارهای روزمره‌مان را به راحتی و با سرعت بالا به انجام برسانیم.

یکی از ابتدایی‌ترین محصولات بوش که در چنین آشپزخانه‌هایی استفاده می‌شود، گاز صفحه‌ای بوش است که با مدل‌های بسیار جذاب و با کیفیت بهترین تجربه آشپزی را برای مصرف کنندگانش رقم می‌زند. از گاز تک شعله تا گاز شش شعله بوش، همگی مدل‌های فوق‌العاده‌ای را پوشش می‌دهند که با امکانات منحصربه‌فرد و شعله‌هایی آبی و با کیفیت تا سال‌های سال قادرند در خانه شما کارایی بالا داشته باشند.

پس از گاز صفحه، محصول مورد نیاز بعدی در آشپزخانه، داشتن یک دستگاه تهویه با کیفیت است. مدل‌های بسیار متنوع و به‌روز از هود بوش عرضه شده‌اند که با صدایی اندک و قدرت مکشی بالا می‌توانند تمام بوهای نامطبوع را از مطبخ شما دور کنند.

قطعا برای داشتن یک آشپزخانه کامل از بوش محصولات دیگری چون فر توکار بوش، ظرفشویی توکار، لباسشویی توکار، مایکروویو توکار، اسپرسوساز توکار و غیره نیاز خواهد بود اما گاز و هود جزو ضروری‌ترین و اساسی‌ترین محصولات در هر آشپزخانه است به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به طور ویژه هود بوش را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا در انتها به این پرسش پاسخ دهیم؛ آیا برای داشتن یک تهویه خوب، هود بوش ارزش خرید دارد؟

آیا هود بوش ارزش خرید دارد؟
آیا هود بوش ارزش خرید دارد؟

چرا هود بوش بخریم؟

بوش بیش از یک قرن است که در حوزه تولید لوازم خانگی برقی فعال است. این برند آلمانی روز به روز در حال توسعه و تولید محصولاتی با آخرین تکنولوژی روز دنیاست. تعداد زیادی از جدیدترین محصولات این برند دیگر جزوی از محصولات هوشمند به حساب می‌آیند و با گوشی هوشمند قابل تنظیم و هدایت هستند. اپلیکشن بوش نیز با بهره‌مندی از هوش مصنوعی بی‌نظیرترین تجربه‌ها را در استفاده از لوازم خانگی هوشمند برای ما رقم می‌زند.

پیشنهادی:  پولیپ رحمی چیست و چگونه درمان می‌شود؟

هود بوش نیز با آنکه شاید در ظاهر دستگاهی ساده باشد اما با برخورداری از امکانات منحصربه‌فرد شرکت بوش آلمان، جزو خاص‌ترین هودها شناخته می‌شود. مدل‌های جدید این دستگاه، شامل امکانات هوشمندی می‌شوند که کار کردن با آنها را لذت بخش کرده است.

یکی از ایراداتی که به هودها وارد است، صدای بسیار بلند آنهاست اما بوش با بهره‌گیری از موتوری قدرتمند، بادوام و کم صدا سبب شده تا بدون صدایی آزار دهنده، تهویه خوبی در آشپزخانه داشته باشید. با توضیحاتی که در ادامه خواهیم داد بهتر پاسخ این سوال را در خواهید یافت که چرا باید هود بوش را برای آشپزخانه انتخاب کنیم.

انواع هود بوش آلمان

خوشبختانه مدل‌های متنوعی از هود توسط بوش آلمان طراحی و عرضه شده است. هر یک از این مدل‌ها می‌توانند با سبک به خصوصی از آشپزخانه سِت شوند. در مجموع طراحی هودهای بوش را می‌توان به سه گروه تقسیم کرد.

  1. هود مورب بوش
  2. هود جزیره‌ای بوش
  3. هود مخفی بوش

1- هود شومینه‌ای یا جزیره‌ای بوش

هود جزیره‌ای بوش که هم در آشپزخانه‌هایی که اجاق گاز در قسمت جزیره آشپزخانه کار شده مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم در مطبخ‌هایی که اجاق در کنار دیوار نصب شده است قابل کاربرد است. این هودها معمولا بدنه‌ای استیل دارند و قسمت پایینی آنها در قسمت جایگاه مکش، با استیل یا شیشه دیزاین شده است.

2- هود مورب بوش

هود مورب بوش شکلی مورب داشته برای آشپزخانه‌هایی که اجاق گاز در کنار دیوار نصب شده کارایی دارد و ظاهر آنها معمولا از شیشه مشکی است و گاها در مدل‌هایی این شیشه مشکی با ورقه‌های استیل دیزاین شده‌اند.

پیشنهادی:  تغذیه مناسب برای درمان بواسیر در خانه

3- هود مخفی بوش

هود مخفی بوش یا به عبارتی هود توکار بوش که جزو جدیدترین طراحی‌های هود به حساب می‌آید، در داخل کابینت نصب شده و قسمت بدنه آن قابل مشاهده نیست چرا که با کابینت‌ها پوشانده می‌شود.

البته در کنار این مدل‌ها، برای گازهای صفحه برقی بوش، مدل‌هایی از هود طراحی شده است که درست کنار محدوده‌های گرمایی، دریچه‌های تهویه قرار گرفتند. این مدل‌ها هنوز در ایران وارد نشده‌اند اما یکی از طراحی‌های منحصربه‌فرد بوش هستند.

سایز متنوع در هودهای بوش

بهترین هود برای شما کاملا به سلیقه و فضای آشپزخانه‌تان بستگی دارد. با توجه به سبک آشپزخانه و فضایی که دارید می‌توانید یکی از مدل‌های هود بوش را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. اما باید بدانید که لازم نیست برای آشپزخانه‌ای با گازی دو شعله یا چهار شعله یک هود بزرگ را انتخاب کنید چرا که بوش با ارائه هود‌هایی با اندازه‌های مختلف کمک کرده تا شما متناسب با فضای آشپزی خود یک هود با اندازه درست را خریداری کنید.

هودهای بوش با پهناها یا عرض، 60، 75، 80 و 90 سانتی‌متر ارائه می‌شوند تا هم در آشپزخانه‌ای بزرگ و هم در فضایی محدودتر بتوانید از این دستگاه‌های تهویه با کیفیت بهره‌مند شوید.

موتور قدرتمند و صدای اندک

هود یا هر دستگاه دیگری با تولید صدای بیش از 70 دسی‌بل جزو دستگاه‌های آزاردهنده دسته بندی می‌شود. این دلیلی شده تا طراحان بوش موتورهایی برای هودهای این شرکت طراحی کرده‌اند که اکثر آنها صدای بسیار کمتر از 60 دسی‌بل دارند.

این موتورها به لطف طراحی آیرودینامیکی، ساختاری پایدار و مقاوم داشته و بسیار کم صدا هستند. نقطه قوت دیگری که در خصوص این موتورها وجود دارد مصرف کم و بهینه آنهاست که در برچسب انرژی محصول مشهود است.

آیا هود بوش ارزش خرید دارد؟
آیا هود بوش ارزش خرید دارد؟

قابلیت Home Connect

هودهای هوشمند بوش با اتصال به WiFi، امکاناتی بی‌نظیر را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند. با اپلیکیشن HomeConnect می‌توانید سرعت مکش، مدت زمان و یا نور هود را از راه دور تغییر دهید. به علاوه زمان تعویض فیلتر هود نیز از طریق این برنامه به شما یادآوری خواهد شد و با کنترل صوتی هوشمند Google Home یا Amazon Alexa نیز قابل استفاده می‌باشند.

پیشنهادی:  راهنمای جامع خرید در بانه: معرفی بهترین مراکز خرید

لازم به ذکر است که در برخی مدل‌های جدید از هود بوش می‌توانید قابل HomeConnect را مشاهده کنید پس اگر مایلید تا دستگاهی هوشمند را خریداری کنید به این قابلیت در هود انتخابی خود دقت کنید.

مجهز به فیلتر بو و فیلتر چربی

هودهای بوش دارای فیلتر بو و فیلتر چربی هستند. فیلتر بو در این هودها بسیار متنوع است که هر کدام قادرند درصد مشخصی از بوی نامطبوع را حذف کنند. در واقع این فیلتر با توجه به طول عمر و میزان زدودن بوی نامطبوع مدل‌های متنوعی دارند که بهتر است با توجه به سبک آشپزی خود مدل مناسب را انتخاب نمایید.

خرید هود و محصولات توکار بوش از مرجعی متخصص و معتبر

اگر تصمیم به خرید هود بوش دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از مراجع متخصص محصولات توکار این شرکت اقدام به خرید مدل مناسب نمایید. این مراکز با تجربه در زمینه فروش محصولات توکار می‌توانند با در نظر داشتن نیاز شما بهترین مدل از دستگاه را به شما پیشنهاد دهند.

یکی از بهترین فروشگاه‌ها در این زمینه فروشگاه اینترنتی بوش دیزاین است که به صورت حضوری و آنلاین محصولات متنوعی از بوش را ارائه می‌کند. این فروشگاه با سال‌ها سابقه در زمینه فروش محصولات توکاری این شرکت بهترین و جدیدترین مدل‌های بوش را در اختیار شما قرار می‌دهد. ضمنا می‌توانید در این فروشگاه با مناسب‌ترین قیمت هود بوش یا دیگر محصولات توکاری این برند آلمانی را تهیه کنید.

پس به نشانی boschdesign.com مراجعه کرده و محصول مورد نیازتان را پیدا کنید و از کارشناسان خبره این فروشگاه برای یک خرید امن و مطمئن یاری بگیرید.

مطالب مشابه

تغذیه مناسب برای درمان بواسیر در خانه

رژیم غذایی هموروئید با هدف پیشگیری از این بیماری...

چگونه با آرایش حالت چشم ها را تغییر دهیم

چشم‌ ها معمولاً برجسته‌ترین ویژگی ظاهری بسیاری از افراد...

قاشق چنگال stainless steel چیست؟ (چه مارکی خوبه؟!)

چکیده : معرفی قاشق چنگال استنلس استیل (stainless steel) یا...

آخرین مطالب

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید