خانهآرایش و زیباییمدل موانواع مختلف مدل موی چتری

انواع مختلف مدل موی چتری

استفاده از مو چتری در فعالیت‌های خارجی و در معرض آفتاب بسیار مفید است، به ویژه در ورزش‌هایی مانند گردشگری، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا هر فعالیتی که شامل زمان طولانی در فضای باز در شرایط آفتابی است. تمام افراد، به ویژه کودکان و افرادی که پوست حساسیت بیشتری دارند، می‌توانند از مزایای حفاظتی مو چتری بهره‌برد.

در انواع مختلف مدل موی چتری می توانید با برتزین و ترند ترین مدل موهای چتری در ایران و جهان آشنا شوید و در تابستان گرم از این مدل مو بهره ببرید.

انواع مختلف مدل موی چتری

موی چتری (که در برخی از کشورهای انگلیسی زبان به عنوان حاشیه نیز شناخته می شود) مدل موی است که برای چندین دهه محبوبیت خود را حفظ کرده است.

با این حال، فقط به این دلیل که چتری ها برای مدت طولانی وجود داشته اند، این بدان معنا نیست که ظاهر آن ها قدیمی است. در واقع، در صورت داشتن چتری، انواع مختلفی از چتری ها و روش های مختلفی برای پوشیدن موهایتان وجود دارد که می توانید برای اطمینان از مناسب ماندن موهای خود، موهایتان را تغییر دهید.

ترند جدید چتری هر ساله به صحنه می‌آید و مردم دیوانه می‌شوند.

مو چتری، یا همان چتر مو، یک نوع لباس محافظ است که طراحی شده است تا سر و صورت را در مقابل آفتاب مستقیم و اشعه‌های مضر UV حفاظت کند. این نوع چتر عموماً با استفاده از یک ساختار چتری یا لایه‌های پارچه‌ای با خاصیت جذب نور ساخته می‌شود.

انتخاب انواع مناسب چتری

اگر به فکر کوتاه کردن موهایتان هستید، باید در نظر داشته باشید که موهایتان چقدر ضخیم است و صورتتان به چه شکلی است.

به تصاویری از انواع چتری که دوست دارید و نمی پسندید نگاه کنید و سپس با آرایشگر خود در این مورد صحبت کنید. آنها می توانند به شما در مورد اینکه کدام نوع چتری می تواند برای شما خوب عمل کند، راهنمایی کنند.

1.  چتری های بلانت

 

چتری های بلانت چتری هایی هستند که مستقیماً روی پیشانی شما بریده می شوند. بیشتر چتری‌های صاف در طول یا اطراف ابرو متوقف می‌شوند، اگرچه برخی افراد دوست دارند برای ظاهری شدیدتر آن‌ها را کمی طولانی‌تر نگه دارند.

چتری های صاف برای جلب توجه به چشم ها و قاب زدن صورت شما عالی هستند. اگر موهای نازک تری دارید، ممکن است چتری های صاف تر داشته باشید که کمی نرم تر به نظر می رسند. اگر موهای ضخیم‌تری دارید و نمی‌خواهید خیلی خشن به نظر برسید، ممکن است بتوانید از آرایشگر خود بخواهید موهایتان را کمی نازک کند. فر کردن قسمت پایین چتری‌های بی‌درد نیز می‌تواند ظاهر شما را نرم‌تر کند و یک استایل رترو زیبا ایجاد کند.

پیشنهادی:  مدل موی کراپ ؛ زیبایی در کوتاهی

 

2.  چرت و پرت

انواع مختلف مدل موی چتری

چتری های بریده بریده یک مدل واقعا تند است که با موهای ضخیم تر، درخشان به نظر می رسد. این چتری‌ها معمولاً پیشانی را می‌پوشانند، اما به اندازه چتری‌های بلانت صاف نمی‌شوند.

برش‌های متلاطم مقداری از سنگینی و شدت چتری‌های صاف را از بین می‌برند، با این حال به همان روشی که برش‌های صاف جلب توجه می‌کنند، توجه را به چشم‌ها جلب می‌کنند. اگر موهای ضخیم تری دارید، بدون از دست دادن پوشش کامل پیشانی، می توان از یک برش بریده برای نازک کردن موهایتان استفاده کرد. این می تواند سنگینی موهای شما را کاهش دهد.

3.  پیکسی کات با چتری

انواع مختلف مدل موی چتری

این چتری های بسیار کوتاه هستند که فقط قسمت بالای پیشانی شما را می پوشانند. آنها برای افرادی که صورت بیضی شکل دارند به بهترین شکل به نظر می رسند و وقتی با یک مدل موی کوتاه ترکیب شوند، خیره کننده هستند.

چتری پیکسی همچنین می تواند برای افرادی که موهای بلندتری دارند و اکثر اوقات موهای خود را بلند نگه می دارند، زیبا به نظر برسد. آنها به باز شدن صورت کمک می کنند و می توانند آن را روشن تر و روشن تر نشان دهند.

4. چتری جدا شده

انواع مختلف مدل موی چتری

چتری های باز شده نامی است که به مدلی گفته می شود که در آن موها باز می شوند. قسمت جدا می تواند یا در مرکز چتری باشد یا به جای آن می تواند به یک طرف باشد.

اگر موهای شما کمی بلندتر شده است، ممکن است بخواهید چتری های خود را جدا کنید تا بتوانید موها را از چشمان خود دور نگه دارید. بسته به طول چتری‌هایتان، ممکن است لازم باشد از یک گیره برای محکم کردن چتری‌هایتان در جای خود استفاده کنید. چتری های پاره شده را می توان با موهای بالا یا با موهای پایین پوشید.

پیشنهادی:  لباس مجلسی دخترانه جوان

5.  چتری های جاروب شده از طرف

انواع مختلف مدل موی چتری

چتری های جاروب شده از یک طرف سر شما می آیند و روی پیشانی شما به صورت مورب متقاطع می شوند. آنها به موهای شما کمک می کنند تا ظاهری نامتقارن داشته باشند که بسیار شیک است. افرادی که فرم صورت کاملاً متقارن دارند، ممکن است بخواهند چتری های جاروب شده را در نظر بگیرند، زیرا به آنها لبه غیرعادی می دهد.

پیشنهادی:  73 مدل مو فارا جلو مو با حجم طبیعی

اگر می خواهید چتری های جاروب شده را امتحان کنید، در واقع چند راه مختلف برای پوشیدن موهایتان وجود دارد. برخی از افراد موهای خود را طوری حالت می دهند که به طور ضخیم پیشانی آنها را بپوشاند و در عین حال یک چشم آنها را نیز بپوشاند. این سبک از بُنگ جاروب شده از طرف یک انتخاب بسیار محبوب در فرهنگ فرعی ایمو است. همچنین بسیاری از زنان هستند که به دنبال جارو کردن جانبی ظریف تری هستند.

چتری های جاروب شده احتمالاً رایج ترین نوع چتری هستند. جاروهای کناری در اکثر انواع موها عالی به نظر می رسند – موهای پرپشت و موهای نازک، موهای موج دار و موهای صاف، موهای رنگ شده و سایه های طبیعی.

6. مدل موی چتری نامتقارن

انواع مختلف مدل موی چتری

این چتری ها به دلیل ریزش موهای شما کمی با فرهای جارو متفاوت است  . در یک فرچه جارو، موهای شما به طور معمول از یک طرف می آیند و از طرف دیگر کامل می شوند.

با این حال، با چتری های نامتقارن، موهای شما به طور معمول از بالای سر شما می آیند و به گونه ای کوتاه می شوند که موها به طور نامتقارن تکمیل شوند. این مدل برای مدل موهای شیک و جذاب مناسب است. همچنین یک ایده مد بسیار بالا است.

7. مدل موی چتری دردناک

 

چتری های قوسی شبیه چتری های بلانت هستند، با این تفاوت که به جای برش مستقیم روی پیشانی، قوسی شکل است و از انحنای صورت پیروی می کند.

این چتری ها با موهای ضخیم تر بهتر به نظر می رسند زیرا به برجسته تر شدن قوس کمک می کنند. قوس صورت شما را قاب می کند و می تواند به نرمی زیبایی صورت شما کمک کند. چتری های قوسی یک مدل موی عالی برای انتخاب صورت مربعی هستند زیرا در واقع می توانند به گردتر نشان دادن صورت شما کمک کنند.

پیشنهادی:  مدل مو لیر اروپایی زنانه 1403

8. مدل موی چتری رنگ شده

 

انواع مختلف مدل موی چتری

اگر می خواهید با موهای خود یک بیانیه واقعی داشته باشید، ممکن است بخواهید رنگ چتری هایتان را با رنگی متفاوت از بقیه موهایتان رنگ کنید. این یک ظاهر سرگرم کننده است که شما را از بقیه متمایز می کند. اگر به اندازه کافی شجاع هستید که چنین جمله ای را بیان کنید، پس آنقدر شجاع هستید که آن را به هر رنگی که می خواهید رنگ کنید!

این مدل را می توان با هر فرم صورت و مدل مویی پوشید. این واقعاً توجه را به چهره شما جلب می کند.

9. مدل موی چتری پین آپ چتری

انواع مختلف مدل موی چتری

چتری های پین آپ یک سبک کلاسیک وینتیج است که برای خانم هایی که عاشق زرق و برق هستند عالی به نظر می رسد. می توان آن را با ترکیب دقیق و مدل دادن به بسیاری از انواع دیگر چتری های موجود در این لیست ایجاد کرد. چتری‌های پین‌آپ را می‌توان با هر شکل صورت پوشید، اگرچه زمانی که با آرایش‌های قدیمی و جسورانه استفاده می‌شوند، بهترین ظاهر را دارند.

این انواع مختلف چتری ها همگی شیک، ظریف و زیبا هستند. ظاهری را انتخاب کنید که متناسب با شکل و اندازه صورت شما باشد.

مدل موی چتری

مطالب مشابه

44+ مدل موی مولت برای سال 2023

حتی در اوج محبوبیت، مولت برای ترسوها نبود. مولت...

42 مدل موی جذاب برای مردان با موهای کم پشت

اگر به دنبال بهترین مدل مو برای مردان با موهای کم...

مدل مو رسمی مردانه: راهنمای کامل

مدل موی رسمی مردانه ابزاری قدرتمند در دست آقایان...

53 مدل موی سایه روشن خامه ای 1402

مدل موی سایه روشن خامه ای یک انتخاب مناسب...

آخرین مطالب

سامبره مو با شبنم نظیف

سامبره مو به چه صورت انجام می‌شود؟ در دنیای...

73+مدل چادر محرمی: انتخابی مناسب و شیک برای ایام عزاداری

مدل چادر محرمی ،محرم، یکی از مهم‌ترین ماه‌های تقویم...

مدل لباس نخی بچه گانه بلوز شلوار

مدل لباس نخی بچه گانه بلوز شلوار ، انتخاب...

مدل لباس مشکی عزاداری دخترانه

لباس مشکی به عنوان نماد عزاداری در بسیاری از...

75 +مدل روسری محرمی ساده و شیک 1403

مدل روسری محرمی ، محرم یکی از مهم‌ترین ماه‌های...

مدل مو لیر اروپایی زنانه 1403

مدل مو لیر اروپایی زنانه با ترکیبی از لطافت...

چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس

چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس یکی...

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

استفاده از مو چتری در فعالیت‌های خارجی و در معرض آفتاب بسیار مفید است، به ویژه در ورزش‌هایی مانند گردشگری، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا هر فعالیتی که شامل زمان طولانی در فضای باز در شرایط آفتابی است. تمام افراد، به ویژه کودکان و افرادی که پوست حساسیت بیشتری دارند، می‌توانند از مزایای حفاظتی مو چتری بهره‌برد.انواع مختلف مدل موی چتری