خانهرپورتاژبهترین لوسیون برای سولاریوم

بهترین لوسیون برای سولاریوم

قبل از اینکه به بهترین لوسیون برای سولاریوم بپردازیم بهتر است ببینیم لوسیون سولاریوم چیست و چگونه ساخته میشود و با بهترین برند ها و مدل های مختلف آن آشنا شویم:

 قبل از اینکه به بهترین لوسیون برای سولاریوم بپردازیم بهتر است ببینیم لوسیون سولاریوم چیست و چگونه ساخته میشود و با بهترین برند ها و مدل های مختلف آن آشنا شویم:

بهترین لوسیون برای سولاریوم
بهترین لوسیون برای سولاریوم

لوسیون سولاریوم چیست؟

لوسیون های سولاریوم از مواد و متریال هایی که میشود که دو خاصیت اصلی و بسیار بالایی دارند که اولین ان ها خاصیت انتی یو وی بی و آنتی یو وی بودن آن ها است . این دو اشعه که نام بردیم دو اشعه بسیار قوی و مخرب پوست انسان است و هم چنین در نور خورشید نیز موجود است حال یکی از مهم ترین کار های لوسیون سولاریوم این است اجاره نفوذ این دو اشعه را به پوست شما ندهد اما اشعه ای باعث تیرگی پوست میشود همین یو وی است و لوسیون سولاریوم اجازه عبور مقادر مجاز این اشعه را میدهد ولی تماما اشعه یو وی بی را بلاک میکند زیرا به شدت به پوست اسیب میرساند. اما یکی از بهترین محصولات را میتوان به لوسیون سولاریوم st.tropez اشاره کرد. شما می توانید انواع لوسیون سولار اصل را در سولاریوم شاپ مشاهده و تهیه نمایید.

خاصیت بعدی آب رسانی پوست است. درون دستگاه سولاریوم پوست گرمای بالایی را باید تحمل کند و این حرارت باعث از بین رفتن اب بسیار زیاد پوست میشود و یکی از دلیل های قرمز شدن و التهاب پوست زمان استفاده از دستگاه سولاریوم همین حرارت بالای دستگاه هست.لوسیون سولاریوم با مواد هایی از جمله سیلیکون و گلیسرین و پارافین و اوسیرین و … باعث آب رسانی بسیار بالای پوست میشود و سریعا آب های دفع شده پوست را در سریع ترین زمان ممکن جبران میکند تا پوست التهاب و قرمزی و آسیبی نییند.

مورد بعدی راحیه خوب و ضد تعریق بودن لوسیون های سولاریوم است شاید بپرسید چرا ضد تعریق بودن؟

زمانی که شما از سولاریوم استفاده میکنید همان طور که بالا تر گفتیم و اشعه های یو وی و هم حرارت بالا به پوست وارد کرده این پس پوست شما بسیار در این زمان حساس شده حال اگر سریعا پوست خود را بشویید به پروسه خشک شدن پوست بسیار کمک کرده و آسیب بیشتری میزنید. اما چرا؟

شوینده هایی مثل صابون و محصولات شوینده پوستی باعث از بین رفتن چربی های پوست میشود و زمانی که در پروسه رنگ گرفتن هستیم پوست ما بسیار نیاز دارد به این چربی ها و همین مواد شوینده تمام لوسیون سولاریومی که قبل از سولاریوم استفاده کردین و روی پوست باقی مانده را از بین میبرد از این رو شرکت های سازنده این محصولات فرمولی را قرار داده اند در محصولاتشان که ضد تعریق است که شما حداقل یک روز نیاز به حمام نداشته باشید و با رایحه بسیار خوب و قوی پوستی تمیز و خوش بو داشته باشین. حال تقریبا سازکار کلی این محصولات را شاختید میتوانیم بهترین محصولات را به شما معرفی کنیم.

پیشنهادی:  شکایت از آرایشگاه زنانه

 1_brown suger

شرکت بران شوگر را میتوان گفت یکی از بهترین تولید کننده های محصولات سولاریوم است با کیفیت هایی بسیار بالا و فرمول های به روز و متنوع در حجم های 400 میل 330 میل در فروشگاه موجود است  و تنها ایرادی که به این کمپانی میتوان گرفت قیمت های بالای این محصولات در ایران است که به دلیل بالا بودن قیمت دلار و ارز این محصولات رو به شدت گرون کرده و لیست قیمت محصولات لوسیون سولاریوم بران شوگر را در  فروشگاه میتوانید مشاهده کنید.

2_Designer skin

این کمپانی یک شرکت بسیار لوکس و با کیفیت آمریکایی است که به تازگی محصولات با قیمتی پایین اش در ایران موجود شده در حجم های 400 میل و 250 میل . این شرکت رقیب اصلی بران شوگر محسوب میشود با قیمتی بسیار پایین تر ولی با کیفیتی چشم گیر.

لوسیون دیزاینر اسکین
لوسیون دیزاینر اسکین

3_devoted cration

دیوتد شاید بهترین شرکت تولید کننده در جهان باشد که محصولات سولاریوم تولید میکند ولی شاید برایتان سوال ایجاد شود که چرا سومین محصول معرفی شده؟

پاسخ این است چون این محصول از سال 96 به دیگر به ایران وارد نشد و در ایران محصولات فیک این شرکت با کیفیت های بسیار پایین تولید شد.

در ادامه در مورد دوتا از بهترین لوسیون های بازار جهانی صحبت خواهیم کرد.

 لوسیون سولاریوم پارامونت اصل

 شاید شکه کننده باشد برایتان ولی این برند یک برند فیک ایرانی هستش شاید بپرسید مگر امکان دارد بله در این مقاله کاملا برایتان توضیح خواهیم داد پس با دقت مطالعه کنید.

پارامونت یک کمپانی فیلم سازی بسیار بزرگ است که به احتمال بسیار زیاد فیلم های این کمپانی را دیده اید و اسم این برند از این شرکت بزرگ فیلم سازی گرفته شده.

پیشنهادی:  جراحی بینی با دکتر محمد صوفی زاده: راهنمایی برای انتخاب رینوپلاستی

نداشتن سایت اصلی و مرجع برای استعلام گرفتن اصلی بودن کالا این محصولات و بارکد هایی که هیچ جست جو گری و مرورگری پشتیبانی نمیکند.

کیفیت به شدت پایین نسبت به رقبای مثل شرکت بران شوگر و دیزاینر اسکین و کالیفرنیا تن اما جالب اینجاس با قیمت هایی هم رده یا بالاتر حتی از محصولات اصلی و با کیفیت تر.

لوسیون پارامونت
لوسیون پارامونت

 

عجیب نیست؟؟

دلیل دیگری که پی ببرید به فیک بودن این محصول این است که خارج از ایران هیچ نمونه ای ندارد و در سایت های فروشگاه های همانند امازون و علی بابا و ای بی هیچ اثری از محصولات مشاهده نمیکنید و فقط این محصولات را میتوانید در ایران تهیه کنید با کیفیت به شدت پایین نسبت به محصولات اورجینالی که در ایران موجود است و اما با قیمتی برابر و در بعضی مواقع حتی با قیمت های بالا تر از محصولات اصلی و اورجینال به فروش میرسد که این کار را افراد سودجو انجام میدند و با فریب کاری محصولات بی کیفیت ایرانی در بسته های به شکل محصولات اورجینال با اسامی که وجود خارجی ندارند به بالاترین قیمت به فروش میرسانند.

به دلیل عدم اگاهی در این محصولات و این زمینه اکثر مردم فکر میکنند محصولات اورجینال و با کیفیت خرید میکنند اما تیم سولاریوم شاپ تمام تلاش خود را میکنند که مشتری های عزیز و افرادی که به فکر استفاده از سولاریوم هستند بتوانند با اگاهی کامل خرید کنند و به پوستی سالم و برنز در سلامتی کامل برسنند و مراقب افراد سودجو نیز باشند.

تیم سولاریوم شاپ به شما عزیزان پیشنهاد میکند به جای لوسیون های سولاریوم پارامونت از برند های معتبر دیسنگر اسکین استفاده کنید که قیمت های پایین تری نسبت به پارامونت اما با کیفیتی بالا تر و در ایران نیر نمایندگی فروش نیز دارد.

 لوسیون سولاریوم سی گل

 آیا لوسیون سولاریوم سی گل داریم؟

صد درصد جواب این سوال منفی است دوستان عزیز شاید بپرسین چرا؟

پیشنهادی:  ژل‌های حجم دهنده آقایان: راهی برای افزایش اعتماد به نفس و یا دور ریختن پول؟!

هیچ شرکت یا کمپانی در ایران در حوزه ی سولاریوم فعالیت قانونی ندارد و تا این لحظه هیچ مجوزی برای حوزه ی سولاریوم صادر نشده است حالا شاید براتون سوال پیش بیاید که چرا به شما پیشنهاد شده لوسیون بدن سی گل استفاده کنید به جای لوسیون های مخصوص سولاریوم.

لوسیون های بدن سی گل مخصوص مرطوب کردن بدن است و هیچگونه ارتباطی با حوزه ی سولاریوم ندارد و لوسیون بدن سی گل مخصوص پوست های خشک است که رطوبت کمی دارد و در طی شست شو و استحمام این خشکی تشدید میشود بسیار مناسب اما برای سولاریوم به هیچ عنوان مناسب نیست چون لوسیون سولاریوم دارای چند خاصیت است که بسیار ان را منحصر به فرد میکند

اولین خاصیت لوسیون های مخصوص سولاریوم انتی یو وی بودن ان است که لوسیون سی گل به هیچ عنوان این خاصیت را ندارد و تنها محصول مشابه به لوسیون های سولاریوم از لحاظ انتی یو وی بودن کرم های ضد افتاب است چون افتاب هم دقیقا این اشعه یو وی نیز داراس ولی کرم ضد افتاب از چندین خاصیت تنها ضد یو وی بودنش شبیه لوسیون های مخصوص سولاریوم است.

مورد بعد ضد تعریق بودن لوسیون های مخصوص سولاریوم است چون همان طور که اشاره کردیم پوست دارای التهاب است و اگر پوست تعریق داشته باشد شما به حمام می روید و استفاده از شوینده های پوستی به شدت پوست را خشک میکند و به التهاب بیشتر پوست نیز کمک شایانی میکند به همین خاطر در لوسیون های مخصوص سولاریوم موادی ضد تعریق استفاده شده همراه با رایحه ای بسیار مطلوب تا شما عزیزان حداقل 24 ساعت پس از استفاده از سولاریوم هیچگونه نیازی به استحمام نداشته باشید  و این موضوع هم در لوسیون های بدن سی گل به هیچ عنوان مشاهده نمیشود

پس دوستان عزیز نمیتوان محصولاتی که مخصوص یک حوزه هستند در حوزه های دیگر استفاده کرد چون تماما پروسه ی ساخت ان ها و دلیل ساخت ها با هم متفاوت است و از راهنمایی افرادی که هیچ اطلاعاتی در زمینه سولاریوم ندارند اطاعت نکنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

مطالب مشابه

انتخاب عینک آفتابی برای سفرهای تابستانی

هر چند استفاده از عینک آفتابی مختص فصل خاصی...

بررسی شامپو و ماسک مو لایتنس اصل و تقلبی

حالا که دارین این محتوا رو میخونین، احتمالا یا...

نحوه استفاده موثر از لوسیون برنزه کننده

راهنمای جامع نحوه استفاده موثر از لوسیون برنزه کننده لوسیون...

وسایل آرایشگاه ترند 1403 برای جذب مشتری بیشتر

چکیده : برای جذب مشتری بیشتر وسایل آرایشگاه ترند را...

قاشق چنگال stainless steel چیست؟ (چه مارکی خوبه؟!)

چکیده : معرفی قاشق چنگال استنلس استیل (stainless steel) یا...

آخرین مطالب

انتخاب عینک آفتابی برای سفرهای تابستانی

هر چند استفاده از عینک آفتابی مختص فصل خاصی...

قاشق چنگال stainless steel چیست؟ (چه مارکی خوبه؟!)

چکیده : معرفی قاشق چنگال استنلس استیل (stainless steel) یا...

شکایت از آرایشگاه زنانه

شکایت از آرایشگاه زنانه در جامعه امروزی، آرایشگاه‌های زنانه...

انتخاب بهترین جراح بینی رشت

چکیده : جراحی بینی امری حساس و مهم است که...

۴۴+مدل دامن تابستانه دخترانه؛ انتخاب بهترین طرح‌ها

در جستجوی بهترین مدل دامن تابستانه دخترانه هستید؟ درست...

انتخاب عینک آفتابی برای سفرهای تابستانی

هر چند استفاده از عینک آفتابی مختص فصل خاصی...

قاشق چنگال stainless steel چیست؟ (چه مارکی خوبه؟!)

چکیده : معرفی قاشق چنگال استنلس استیل (stainless steel) یا...

شکایت از آرایشگاه زنانه

شکایت از آرایشگاه زنانه در جامعه امروزی، آرایشگاه‌های زنانه...

انتخاب بهترین جراح بینی رشت

چکیده : جراحی بینی امری حساس و مهم است که...

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

قبل از اینکه به بهترین لوسیون برای سولاریوم بپردازیم بهتر است ببینیم لوسیون سولاریوم چیست و چگونه ساخته میشود و با بهترین برند ها و مدل های مختلف آن آشنا شویم:بهترین لوسیون برای سولاریوم