خانهرپورتاژوسایل آرایشگاه ترند 1403 برای جذب مشتری بیشتر

وسایل آرایشگاه ترند 1403 برای جذب مشتری بیشتر

صنعت آرایش و زیبایی در تلاش برای رشد و توسعه دائمی است، و امروزه متخصصان آرایش و آرایشگران به دنبال جذب مشتریان بیشتر و ارائه خدماتی منحصر به فرد و جذاب هستند. در سال 1403، ترند‌های جدیدی در آرایش و زیبایی به وجود آمده‌اند که می‌تواند به آرایشگاه‌ها کمک کند تا بیشترین مشتریان را جذب کنند. در این مقاله، به بررسی این وسایل آرایشگاه ترند پرداخته و راهکارها و ایده‌هایی برای جذب مشتری بیشتر ارائه خواهیم کرد.

چکیده : برای جذب مشتری بیشتر وسایل آرایشگاه ترند را در سالن های زیباییتان داشته باشید و نمایش دهید.

 

امروزه، استفاده از وسایل آرایشگاه شیک، مدرن و کاربردی در سالن زیبایی یکی از عوامل جذب مشتری محسوب می‌شود. از همین جهت، خرید تجهیزات باکیفیت همراه با قیمت مناسب از جمله دغدغه‌های سالن داران است. برای دیدن وسایل آرایشگاه ترند 1403 اینجا کلیک کنید.

وسایل آرایشگاه ترند (پر استفاده) در سالن زیبایی کدامند؟

در صورت عدم برخورداری از بودجه کافی، ابتدا وسایل ضروری آرایشگاه را خریداری کنید. پس از جذب مشتری و افزایش درآمد، سایر وسایل را خریداری خواهید کرد. اما از جمله وسایل ضروری برای سالن زیبایی زنانه و مردانه شامل موارد زیر می‌شود.

پیش‌نویس خودکار
پیش‌نویس خودکار

انواع صندلی آرایشگاهی

صندلی آرایشگاهی، یکی از ارکان ضروری در سالن زیبایی است. عدم وجود صندلی‌های متنوع در سالن زیبایی، از دست دادن مشتریان را به دنبال دارد. از همین جهت، پیش از هر چیزی ابتدا اقدام به خرید انواع پرکاربرد صندلی‌های آرایشگاهی کنید. اما در رابطه با صندلی‌ها نیز برخی از کاربرد بیشتری برخوردار هستند. در ادامه صندلی آرایشگاهی پرطرفدار را معرفی خواهیم کرد.

  • صندلی میکاپ برقی: این صندلی به صورت برقی کار کرده و ارتفاع و تنظیم زاویه آن به صورت برقی انجام می‌شود.
  • صندلی پدالی یا جکی: صندلی جک دار از صندلی‌های محبوب در سالن زیبایی است. برای تنظیم ارتفاع صندلی جکی از جک هیدرولیکی پدالی استفاده می‌شود.
  • صندلی وی آی پی آرایشگاهی: صندلی وی آی پی ارتفاع بیشتری داشته و آرایشگر به راحتی امکان انجام میکاپ به صورت ایستاده را دارد.
  • صندلی کوپ و کوتاهی آرایشگاهی: این صندلی برای اصلاح مو استفاده شده و از تنوع بالایی برخوردار است.
  • صندلی تابوره: برخی از آرایشگران عادت دارند در حالت نشسته کارهای خود را انجام دهند. صندلی تابوره بهترین گزینه در این حالت بوده و پکیج وسایل آرایشگاه را تکمیل می‌کند.
پیشنهادی:  آیسان اسلامی Aisan Eslami بلاگر اینستاگرام کیست ؟

سرشور آرایشگاهی

از دیگر تجهیزات کاربردی برای سالن زیبایی، سرشور است. سرشورها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. کاربرد سرشور شستشوی سر مشتری پس از رنگ، کراتینه و کارهایی این چنینی است. از جمله نمونه‌های پر کاربرد سرشور آرایشگاهی موارد زیر هستند.

  • سرشور ایستاده: این سرشور فاقد صندلی بوده و اگر بودجه کافی ندارید این سرشور آرایشگاه بهترین گزینه است. سرشور ایستاده معمولا یک پایه و کاسه سرشور برای شستشوی سر دارد.
  • سرشور مبله: سرشور مبله دارای یک صندلی برای نشستن و یک کاسه برای شستشوی سر است. در این سرشور مشتری به راحتی نشسته و تنها با خم کردن گردن، سر او به آسانی شستشو داده می‌شود.
  • سرشور خوابیده: از دیگر سرشورهای کاربردی میان وسایل آرایشگاه، سرشور خوابیده است. مشتری در این وسیله دراز کشیده و گردن وی کاملا در کاسه سرشور قرار می‌گیرد. انتخاب هریک از این سرشورها به بودجه شما بستگی دارد.
پیش‌نویس خودکار
پیش‌نویس خودکار

ترولی آرایشگاهی

ترولی آرایشگاهی دارای کشو و قفسه‌هایی بوده که بهترین وسیله برای جای دادن وسایل در صورت کمبود فضا است. این وسیله دارای 4 چرخ در زیر خود بوده که امکان جابه‌جایی آسان را فراهم می‌کند. ترولی از جمله وسایل آرایشگاه پرکاربرد و ضروری در سالن زیبایی محسوب می‌شود.

این وسیله دارای انواع مختلفی بوده که از جمله آن‌ها شامل ترولی آرایشگاه زنانه، ترولی آرایشگاهی مردانه، ترولی حمام و غیره می‌شود. با داشتن ترولی، وسایل ضروری در آن به راحتی جای داده شده و مجبور به جابه‌جایی در سالن نخواهید بود.

انواع تخت‌های پوست و زیبایی

تخت‌های پوست و زیبایی برای خدمات متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله تخت‌های پر استفاده در آرایشگاه، تخت اپلاسیون است. این تخت در دو مدل پایه دار و کمد دار موجود است. برای خرید تخت آرایشگاهی ابتدا خدمات سالن زیبایی خود را در نظر داشته باشید. تخت فیبروز و تخت تاتو نیز از دیگر انواع تخت‌های پوست و زیبایی هستند. پیش از خرید هریک از این تخت‌ها در وسایل آرایشگاه ابتدا به نیاز خود توجه کنید.

پیشنهادی:  چرا یک تخت خواب خوب در سلامت بدن شما تاثیر مثبت دارد؟

نکات مهم در خرید وسایل آرایشگاه

پس از آشنایی با لوازم آرایشگاه پرطرفدار در راه اندازی سالن زیبایی به نکات مهم در خرید آن‌ها توجه کنید. پیش از هر چیزی توجه کنید که وسایل آرایشگاه را باید با توجه به نوع خدمات ارائه شده در سالن زیبایی خریداری کرد. اما از جمله نکات مهم در خرید وسایل آرایشگاه موارد زیر هستند.

خرید وسایل آرایشگاه با توجه به ابعاد سالن زیبایی

با توجه به تعداد مشتریان و ابعاد سالن زیبایی، وسایل ضروری برای آرایشگاه خود خریداری کنید. برای مثال در صورت عدم انجام خدمات اپیلاسیون، از خرید تخت اپیلاسیون صرف نظر انجام دهید. از طرفی در صورت بالا بودن تعداد مشتریان، از هر وسیله بیش از یک عدد خریداری کنید.

در نظر داشتن کیفیت وسایل آرایشگاه

از دیگر نکات مهم در خرید تجهیزات آرایشگاه، توجه به کیفیت وسایل است. این گزینه از جمله نکاتی بوده که عدم توجه به آن افزایش هزینه را به دنبال دارد. برای مثال، صندلی آرایشگاهی به مقدار فراوان در سالن زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بررسی کیفیت صندلی، جنس روکش، پایه‌ها و غیره از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید وسایل آرایشگاه از مراکز معتبر

وسایل آرایشگاه را از هرجایی خریداری نکنید. پیش از خرید تجهیزات آرایشگاه ابتدا به اعتبار مرکز خرید و سپس کیفیت محصولات توجه کنید. همچنین مطالعه نظرات مشتریان و سابقه فعالیت مجموعه نیز اهمیت بالایی دارد. برای مثال، یکی از بهترین مراکز تولید و پخش تجهیزات آرایشگاهی در ایران، پرشین کلاسیک است. این مجموعه از اعتبار بالایی برخوردار بوده و محصولات آن کیفیت بالایی دارند.

پیشنهادی:  ارزان ترین و بهترین محصولات اورجینال مو برندهای اوسیس و شوارتکف در ایران

ویژگی‌های وسایل آرایشگاه با کیفیت چیست؟

همانطور که اجناس بی‌کیفیت پس از مدتی کارکرد خود را از دست می‌دهند، در مقابل وسایل آرایشگاه با کیفیت تا مدت طولانی کارکرد خود را حفظ خواهند کرد. این موضوع، تاثیر مستقیم در جذب مشتری و در نتیجه افزایش درآمد سالن زیبایی دارد. وسایل آرایشگاه باکیفیت از ویژگی‌های زیر برخوردار هستند.

  • کیفیت بالا و عدم از دست دادن کیفیت اولیه پس از مدت طولانی استفاده
  • قیمت مناسب، نه چندان ارزان و نه چندان گران
  • استفاده از استیل و پایه مستحکم در صندلی‌ها
  • نشیمن و پشتی راحت به خصوص در صندلی‌های آرایشگاهی
پیش‌نویس خودکار
پیش‌نویس خودکار

خرید وسایل آرایشگاه از تولید کننده چه مزایایی دارد؟

جهت خرید تجهیزات آرایشگاهی با کیفیت بالا به فروشندگان و تولیدکننده‌های معتبر مراجعه کنید. با خرید وسایل آرایشگاه از تولید کننده، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، گزینه‌های بیشتر برای خرید خواهید داشت. در مراکز تولید تنوع بالایی از صندلی آرایشگاهی، ترولی و سایر تجهیزات سالن زیبایی وجود دارد.

در این مراکز با لوازم آرایشگاهی با تنوع بالا و طرح‌های جذاب مواجه خواهید شد. از همین جهت، خرید انواع وسایل ارایشگاه از تولید کننده مستقیم از مزایای بسیاری برخوردار است. همانطور که در بالا اشاره شد، پرشین کلاسیک یکی از بهترین تولیدکننده‌های تجهیزات آرایشگاهی است.

نتیجه‌گیری

هر سالن زیبایی باید از وسایل آرایشگاه کاربردی برخوردار باشد. در صورتی که بودجه کافی برای راه اندازی آرایشگاه ندارید، ابتدا لوازم آرایشگاه ضروری را خریداری کنید. لوازم آرایشگاه شامل تعدادی وسیله بوده که برای انجام کارهای مختلف در سالن زیبایی استفاده می‌شوند. در خرید هریک از این وسایل نیز به کیفیت و نکات لازم در این زمینه توجه کنید. امیداریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه

تحلیل جامع سقف کاذب: انواع، مزایا، معایب و کاربردها

مقدمه: سقف کاذب یکی از عناصر مهم در طراحی داخلی...

آیا هود بوش ارزش خرید دارد؟

معمولا برای تجهیز یک آشپزخانه مدرن و لوکس از محصولات توکار...

فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی

ردیاب‌های خودرو یکی از ابزارهای بسیار مهم و حیاتی...

چگونه نفس خود را خوشبو کنید

اگر از بوی بد دهان (هالیتوزیس) گاه به گاه...

انواع عمل حذف عینک؛ کدام عمل بهتر است؟

در این مقاله، ما به بررسی عمل حذف عینک و انواع...

آخرین مطالب

چگونه نفس خود را خوشبو کنید

اگر از بوی بد دهان (هالیتوزیس) گاه به گاه...

کدام هدیه برای خانم ها تاثیر گذار تر است ؟

چکیده : هدایایی که با سلیقه و نیاز خانم مورد...

چت روم شلوغ مهسان

چکیده : چت روم مهسان مهسان چت چتروم ی جذاب...

انتخاب بهترین مزون لباس سعادت آباد تهران

درسته که با وجود مزون های مختلف و تنوع...

چگونه نفس خود را خوشبو کنید

اگر از بوی بد دهان (هالیتوزیس) گاه به گاه...

کدام هدیه برای خانم ها تاثیر گذار تر است ؟

چکیده : هدایایی که با سلیقه و نیاز خانم مورد...

چت روم شلوغ مهسان

چکیده : چت روم مهسان مهسان چت چتروم ی جذاب...

انتخاب بهترین مزون لباس سعادت آباد تهران

درسته که با وجود مزون های مختلف و تنوع...

فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی

ردیاب‌های خودرو یکی از ابزارهای بسیار مهم و حیاتی...

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

صنعت آرایش و زیبایی در تلاش برای رشد و توسعه دائمی است، و امروزه متخصصان آرایش و آرایشگران به دنبال جذب مشتریان بیشتر و ارائه خدماتی منحصر به فرد و جذاب هستند. در سال 1403، ترند‌های جدیدی در آرایش و زیبایی به وجود آمده‌اند که می‌تواند به آرایشگاه‌ها کمک کند تا بیشترین مشتریان را جذب کنند. در این مقاله، به بررسی این وسایل آرایشگاه ترند پرداخته و راهکارها و ایده‌هایی برای جذب مشتری بیشتر ارائه خواهیم کرد. وسایل آرایشگاه ترند 1403 برای جذب مشتری بیشتر