خانهرپورتاژفروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی

فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی

ردیاب آهنربایی خودرو: این نوع ردیاب‌ها به منظور پیدا کردن خودروهای سرقتی یا گمشده استفاده می‌شوند. عملکرد اصلی آن‌ها تعقیب موقعیت جغرافیایی خودرو و ارسال اطلاعات به یک سیستم مرکزی یا تلفن همراه مالک خودرو است. برخی از ویژگی‌های مهم این نوع ردیاب شامل ارسال اطلاعات در زمان واقعی، قابلیت قطع برق از راه دور در صورت سرقت، و اطلاع‌رسانی به مالک در صورت تغییر موقعیت خودرو بدون اجازه است. جی‌پی‌اس آهنربایی: این نوع ردیاب‌ها از سیستم جی‌پی‌اس برای مکان‌یابی اشیاء یا افراد استفاده می‌کنند. آن‌ها قابلیت تعقیب موقعیت جغرافیایی دقیق و ارسال این اطلاعات به یک دستگاه مرکزی یا تلفن همراه فراهم می‌کنند. معمولاً این نوع ردیاب‌ها برای مانیتورینگ و مکان‌یابی افراد، حیوانات خانگی، وسایل شخصی مانند دوچرخه و لپ‌تاپ، و اجناس ارزشمند دیگر استفاده می‌شوند.

ردیاب‌های خودرو یکی از ابزارهای بسیار مهم و حیاتی جهت ایجاد امنیت در وسایل نقلیه هستند. اگرچه عموم مردم تصور می‌کنند این ردیاب‌ها بیشتر در فیلم‌های اکشن استفاده می‌شوند؛ اما واقعیت امر چیز دیگری است. ردیاب‌ها می‌توانند امنیت خودرو را تامین کرده و از اتفاقات تلخ و زیان‌بار جلوگیری کنند. جالب است بدانید در برخی

ردیاب‌های خودرو یکی از ابزارهای بسیار مهم و حیاتی جهت ایجاد امنیت در وسایل نقلیه هستند. اگرچه عموم مردم تصور می‌کنند این ردیاب‌ها بیشتر در فیلم‌های اکشن استفاده می‌شوند؛ اما واقعیت امر چیز دیگری است. ردیاب‌ها می‌توانند امنیت خودرو را تامین کرده و از اتفاقات تلخ و زیان‌بار جلوگیری کنند. جالب است بدانید در برخی از کشورها استفاده از ردیاب خودرو ضروری است؛ زیرا سرقت خودرو زیاد اتفاق می‌افتد. در این مطلب قصد داریم راجع‌به ردیاب آهنربایی خودرو صحبت کنیم و مزایا و ویژگی‌های این محصول را برشماریم. اگر دوست دارید با این محصول کاربردی بیشتر آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آشنایی با ردیاب آهنربایی خودرو

قبل از آن‌که راجع‌به ردیاب مگنتی صحبت کنیم، لازم است تا به‌طور کلی با عملکرد ردیاب‌ها آشنا شویم. ردیاب‌ها یک قطعه کوچک الکترونیکی هستند که برای ردیابی از موقعیت یک جسم استفاده می‌شوند. با نصب ردیاب خودرو می‌توانید همواره از محل دقیق وسیله نقلیه اطلاع داشته باشید. درواقع ردیاب‌ها ابزارهای نظارتی هستند که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. با وجود تمامی مزایایی که برای ردیاب‌ها ذکر می‌شود، بسیاری از افراد تمایلی به سیم‌کشی برای نصب آن ندارند؛ در این شرایط می‌توان ردیاب‌های آهنربایی خودرو را پیشنهاد داد.

جی پی اس آهنربایی خودرو به‌راحتی و بدون سیم‌کشی روی خودرو مورد نظر نصب می‌شود. این نوع ردیاب از باتری استفاده می‌کند، از این‌رو با یک بار شارژکردن می‌توان تا مدت مدیدی از آن استفاده کرد. هرکدام از ردیاب‌ها باتوجه‌به قدرت باتری، مدت زمان خاصی روشن می‌مانند. برخی از انواع ردیاب‌ها دارای میکروفن داخلی و سنسورهای تکان‌دهنده هم هستند. این سنسورها در صورت لمس‌شدن، اطلاعات را خیلی سریع به صاحب ردیاب منتقل می‌کنند. به‌طور کلی می‌توان گفت ردیاب‌های آهنربایی خودرو یک وسیله کاربردی برای تامین امنیت بیشتر است. جنس بدنه ردیاب‌های آهنربایی بسیار مقاوم طراحی شده‌است تا در شرایط آب‌وهوایی مختلف دوام خوبی داشته باشند. جی پی اس آهنربایی خودرو می‌تواند سرعت حرکت اجسام را ثبت کند؛ علاوه‌بر این، امکان ذخیره اطلاعات را هم دارد. از این نوع ردیاب‌ها به‌عنوان ردیاب نظامی هم استفاده می‌شود.

پیشنهادی:  انتخاب بهترین جراح بینی، کلید طلایی رینوپلاستی بی‌نقص

مزایای استفاده از ردیاب مگنتی برای خودرو

دستگاه‌های معمولی ردیاب خودرو نیاز به سیم‌کشی دارند. با اتصال ردیاب به باتری خودرو می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. با این توصیف اگر باتری خودرو از کار بیفتد یا از روی ماشین برداشته شود، ردیاب هم از کار می‌افتد. این در حالیست که ردیاب‌های آهنربایی نیاز به اتصال به برق باتری خودرو ندارند؛ زیرا از یک باتری داخلی بهره می‌برند. از این‌رو، استفاده از این مدل ردیاب‌ها توصیه می‌شود. در ادامه به مزایای دستگاه ردیاب آهنربایی اشاره خواهیم کرد.

عملکرد بدون وقفه

ازآنجایی‌که ردیاب‌های مگنتی از باتری داخلی بهره می‌برند، بدون وقفه تا زمان اتمام شارژ کار می‌کنند. بعد از آن‌که شارژ دستگاه تمام شد، با شارژکردن مجدد می‌توانید از آن‌ها دوباره استفاده کنید.

قابلیت حمل آسان

جی پی اس آهنربایی را می‌توان به‌راحتی در چمدان، کوله‌پشتی، ماشین و حتی کشتی حمل کنید؛ بنابراین، مشکلی بابت استفاده و جابه‌جایی آن نخواهید داشت.

نصب سریع و آسان

ردیاب‌های مگنتی را می‌توان به هر قسمت فلزی از خودرو چسباند. کافیست یک سطح صاف فلزی در خودرو انتخاب کنید و ردیاب را بچسبانید. برای استفاده بهتر توصیه می‌شود ردیاب را در قسمتی بچسبانید که دیده نشود و افراد نتوانند آن را خیلی راحت پیدا کنند. زیرصندلی، زیر سپر جلویی خودرو، زیرخودرو و پشت گلگیر ازجمله مکان‌هایی است که برای نصب ردیاب‌های مگنتی توصیه می‌شود. این مکان‌ها هم در معرض دید نیستند و هم سطح فلزی همواری دارند. ازآنجایی‌که ردیاب مگنتی از آهنربای قوی استفاده می‌کند، حتی با تکانه‌های شدید یا عبور از دست‌اندازها هم از خودرو جدا نمی‌شود.

فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی
فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی

دقت زیاد

ردیاب‌های آهنربایی دارای آنتن داخلی هستند؛ به‌همین دلیل دقت بالایی در گزارش مکان خودرو موردنظر دارند. برای خرید انواع ردیاب‌های آهنربایی می‌توانید به مجموعه پیام جی‌پی‌اس مراجعه کنید. این مجموعه یکی از بهترین فروشندگان انواع محصولات امنیتی خودرو مانند ردیاب‌های آهنربایی است.

مجموعه پیام جی‌پی‌اس، باکیفیت‌ترین محصولات روزدنیا را در حوزه ردیابی خودرو‌ها به مشتریان خود ارائه می‌کند. از محصولات ارائه‌شده توسط این گروه فنی مهندسی می‌توانید در موارد مختلفی استفاده کنید؛ برای مثال اگر به‌دنبال جی پی اس نظامی قوی هستید، ردیاب مگنتی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این مدل ردیاب‌ها را می‌توان برای تعیین دقیق مکان محموله‌های باری هم استفاده کرد؛ علاوه‌بر موارد ذکر شده، می‌توان از ردیاب‌های آهنربایی برای تعیین مکان کانتینرهای حمل‌ونقل، انواع دوچرخه، تراکتورها، خودروهای کرایه‌ای، موتور سیکلت‌ها و … هم استفاده کرد. به‌طور کلی می‌توان گفت ردیاب‌ها روی هر وسیله ارزشمندی که سطح فلزی داشته باشد، قابل نصب هستند.

پیشنهادی:  انواع عمل حذف عینک؛ کدام عمل بهتر است؟

چگونه می‌توان ردیاب‌های آهنربایی را راه‌اندازی کرد؟

برای راه‌اندازی ردیاب‌های آهنربایی کافیست یک سیم کارت دارای جی پی اس تهیه کنید. بعد از فعال‌کردن سیم‌کارت، آن را داخل دستگاه ردیاب قرار دهید. در گام بعدی باید شماره‌های پشتیبانی را در ردیاب وارد کنید.

ردیاب‌های آهنربایی در چه مواردی استفاده می‌شوند؟

تا اینجای مطلب راجع‌به عملکرد و مزایای ردیاب آهنربایی صحبت کردیم؛ اما در این قسمت قصد داریم راجع‌به موارد کاربرد این ابزار بیشتر صحبت کنیم.

هشدار فاصله بیش‌‌ازحد

یکی از موارد استفاده از جی پی اس آهنربایی اعلام هشدار در زمان سرقت خودرو است. اگر خودرو شما تا دستگاه گیرنده فاصله زیادی داشته باشد، ردیاب اخطار سرقت خودرو را برای شما ارسال می‌کند. در چنین شرایطی می‌توانید هرچه سریع‌تر اقدام کرده و از سرقت خودرو جلوگیری کنید.

اخطار دسترسی غیرمجاز

درصورتی‌که سارق درب خودرو شما را به هر طریقی باز کند، دستگاه یک پیام اخطار به شما ارسال خواهد کرد. بدین ترتیب با کمک سیستم کنترل از راه دور می‌توانید خودرو را خاموش کنید. البته ردیاب آهنربایی نصب‌شده باید حتما ویژگی اعلام بازشدن درب را داشته باشد.

فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی
فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی

ردیاب‌های آهنربایی با سایر ردیاب‌ها چه تفاوتی دارند؟

همانطور که اشاره کردیم ردیاب‌های آهنربایی نیازی به سیم‌کشی ندارند، از این‌رو بسیار مورد توجه هستند و حتی به‌عنوان ردیاب نظامی هم از آن‌ها استفاده می‌شود. این مدل ردیاب‌ها را می‌توانید در اندازه‌های مختلفی خریداری کنید و به‌راحتی روی قسمت‌های فلزی خودرو بچسبانید. ازآنجایی‌که به دانش خاصی برای نصب این ردیاب‌ها احتیاجی نیست، این ابزار توسط افراد با دانش فنی مختلف قابل استفاده است. ردیاب آهنربایی تنها با ضربه خیلی محکم از خودرو جدا می‌شود. درصورتی‌که ردیاب آسیب ببیند یا از خودرو جدا شود، بلافاصله هشدار لازم به صاحب خودرو ارسال می‌شود. این مدل ردیاب‌ها کاملا ضد آب و مقاوم هستند و در برابر ضربات مختلف مقاومت بالایی دارند.

باتوجه‌به این‌که نیازی به سیم‌کشی جهت نصب ردیاب‌های آهنربایی وجود ندارد، شما می‌توانید این مدل ردیاب‌ها را در هر مکانی روی خودرو یا کانتینر‌ها و … نصب کنید. ردیاب‌های آهنربایی مجهز به سیستم هشدار شروع به حرکت، سرعت بالا، جدا شدن ردیاب، خروج از حصار جغرافیایی، ضربه خوردن و … هستند.

پیشنهادی:  سالن زیبایی در کرج

جی پی اس آهنربایی را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید ردیاب آهنربایی می‌توانید به فروشگاه پیام جی‌پی‌اس مراجعه کنید. این فروشگاه بهترین ردیاب‌های خودرو را در مدل‌های متفاوتی به بازار عرضه کرده‌است. علاوه‌بر ردیاب خودرو در فروشگاه پیام جی‌پی‌اس می‌توانید ردیاب کودکان، سالمندان و حتی حیوانات را هم خریداری کنید. هرکدام از این ردیاب‌ها دارای انواع متفاوتی هستند و قابلیت‌های مختلفی دارند. شما باید قبل ازخرید ردیاب‌های آهنربایی به نیاز خود و کاربردی که از محصول انتظار دارید توجه داشته باشید.

این مجموعه به شکل تخصصی در زمینه ارائه محصولات نظارتی و امنیتی فعالیت دارد. گروه فنی مهندسی پیام جی‌پی‌اس بهترین محصولات را در زمینه دریابی خودرو با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود عرضه می‌کند. با خرید از این مجموعه می‌توانید از محصولات مورد نظر تا سالیان طولانی استفاده کنید.

چند نوع ردیاب در بازار وجود دارد؟

علاوه‌بر ردیاب آهنربایی، انواع دیگر ردیاب‌ها هم در بازار موجود هستند که می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود، نوع خاصی را خریداری کنید. ردیاب سیمی و ردیاب شنوددار مدل‌های دیگر ردیاب هستند که در بازار وجود دارند. با کمک ردیاب‌های شنوددار می‌توانید صداهای مختلف را در محیط موردنظر بشنوید. برای نصب ردیاب‌های سیمی هم همانطور که اشاره شد، نیاز به‌ سیم‌کشی برای اتصال به باتری خودرو خواهید داشت. به‌طور کلی مزیت ردیاب‌های آهن‌ربایی باعث‌ شده تا نسبت‌به انواع دیگر ردیاب پرطرفدارتر باشد.

فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی
فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی

کلام آخر

ردیاب‌های آهنربایی یکی از پرکاربردترین ابزارهای امنیتی هستند. موارد کاربرد این ابزارهای امنیتی بسیار گسترده است؛ این مدل ردیاب‌ها را می‌توان روی کشتی، کانتینر، خودروهای اجاره‌ای و … نصب کرد و از قابلیت‌های مختلف آن‌ها استفاده کرد. در این مطلب راجع‌به ردیاب آهنربایی توضیح دادیم و اطلاعات جامعی را عنوان کردیم. برای خرید بهترین ردیاب‌های آهنربایی، جی پی اس نظامی و سایر تجهیزات امنیتی می‌توانید به مجموعه پیام جی‌پی‌اس مراجعه کنید. در این مجموعه انواع مختلف ردیاب‌ها با قابلیت‌های متفاوت قابل خریداری هستند.

برای خرید می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه به آدرس payamgps.com مراجعه کنید. در قسمت محصولات این مجموعه می‌توانید محصولاتی نظیر ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، ردیاب حیوانات، ردیاب کودکان، ردیاب سالمندان و … را مشاهده کنید. با انتخاب هر محصول امکان مطالعه ویژگی‌ها و اطلاع از قیمت نهایی آن قابل مشاهده است.

تلفن پشتیبانی: 26760494-021 – 26760447-021.

واحد فروش: 88563259-021 – 26760035-021.

مطالب مشابه

انواع عمل حذف عینک؛ کدام عمل بهتر است؟

در این مقاله، ما به بررسی عمل حذف عینک و انواع...

نحوه استفاده موثر از لوسیون برنزه کننده

راهنمای جامع نحوه استفاده موثر از لوسیون برنزه کننده لوسیون...

تحلیل جامع سقف کاذب: انواع، مزایا، معایب و کاربردها

مقدمه: سقف کاذب یکی از عناصر مهم در طراحی داخلی...

آیا هود بوش ارزش خرید دارد؟

معمولا برای تجهیز یک آشپزخانه مدرن و لوکس از محصولات توکار...

درباره برج رولکس فرمانیه ::با شرکت بتیس همراه باشید

درباره برج رولکس فرمانیه چه می دانید؟   شهر تهران به...

آخرین مطالب

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

ردیاب آهنربایی خودرو: این نوع ردیاب‌ها به منظور پیدا کردن خودروهای سرقتی یا گمشده استفاده می‌شوند. عملکرد اصلی آن‌ها تعقیب موقعیت جغرافیایی خودرو و ارسال اطلاعات به یک سیستم مرکزی یا تلفن همراه مالک خودرو است. برخی از ویژگی‌های مهم این نوع ردیاب شامل ارسال اطلاعات در زمان واقعی، قابلیت قطع برق از راه دور در صورت سرقت، و اطلاع‌رسانی به مالک در صورت تغییر موقعیت خودرو بدون اجازه است. جی‌پی‌اس آهنربایی: این نوع ردیاب‌ها از سیستم جی‌پی‌اس برای مکان‌یابی اشیاء یا افراد استفاده می‌کنند. آن‌ها قابلیت تعقیب موقعیت جغرافیایی دقیق و ارسال این اطلاعات به یک دستگاه مرکزی یا تلفن همراه فراهم می‌کنند. معمولاً این نوع ردیاب‌ها برای مانیتورینگ و مکان‌یابی افراد، حیوانات خانگی، وسایل شخصی مانند دوچرخه و لپ‌تاپ، و اجناس ارزشمند دیگر استفاده می‌شوند.فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی