خانهرپورتاژآیا در صرافی بینگ ایکس معامله کنیم؟ | هر آنچه باید درمورد...

آیا در صرافی بینگ ایکس معامله کنیم؟ | هر آنچه باید درمورد بینگ ایکس بدانید

صرافی بینگ ایکس (BingX) یکی از صرافی‌های برجسته و محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال است که به دلیل ویژگی‌ها و خدمات خاص خود، توانسته توجه زیادی از معامله‌گران را به خود جلب کند. اگر شما هم به دنبال اطلاعات بیشتری درباره این صرافی هستید و می‌خواهید بدانید که آیا بینگ ایکس برای معاملات شما مناسب است یا خیر، این مقاله را از دست ندهید.

با رشد قیمت بیت کوین در چند ماه اخیر و روی آوردن بیشتر افراد به بازار پرریسک و هیجانی ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و با امکانات مناسب، به یکی از ضروری‌ترین اقدامات برای هر معامله‌گر در بدو ورود به این بازار تبدیل شده است. بازار کریپتو به خودی خود دارای ریسک‌هایی است که تمامی معامله‌گران در معرض آن هستند و همواره امکان از دست رفتن سرمایه آن‌ها در صورت عدم رعایت قوانین وجود دارد. درواقع با انتخاب صرافی مناسب، می‌توان ریسک‌های مربوط به پلتفرم‌های معاملاتی از جمله کلاهبرداری، پولشویی و … را کاهش داد تا معامله‌گران با خیالی آسوده به انجام خرید و فروش بپردازند. صرافی بینگ ایکس (BingX) یکی از صرافی‌های پیشرو در دنیای ارزهای دیجیتال است که با ارائه خدمات متنوع و امنیت بالا، جایگاه ویژه‌ای را در میان صرافی‌های ارز دیجیتال به دست آورده است. اگر شما به دنبال یافتن یک صرافی معتبر، امن و با امکانات هستید، این مطلب برای شماست. در ادامه به بررسی دقیق‌تر صرافی بینگ ایکس می‌پردازیم و شما خواهید دانست که آیا این صرافی پاسخگوی نیازهای معاملاتی شما در بازار رمزارزها خواهد بود یا خیر!

معرفی و تاریخچه بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس، که فعالیت خود را در سال ۲۰۱۸ تحت نام Bingbon آغاز کرد، اکنون با نام BingX به عنوان یک پلتفرم تجاری پیشرو در حوزه سوشال تریدینگ شهرت یافته است. این صرافی با ارائه گزینه‌های متنوع معاملاتی از جمله خدمات نقدی، معاملات آتی یا همان فیوچرز و کپی تریدینگ، توانسته است نیازهای کاربران خود را به خوبی پوشش دهد. خدمات بینگ ایکس در بیش از۱۰۰ کشور جهان در دسترس قرار دارد و با توجه به امکانات فراوان و امنیت بالای خود، به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌های کوکوین محسوب می‌شود.

آیا در صرافی بینگ ایکس معامله کنیم؟ | هر آنچه باید درمورد بینگ ایکس بدانید

آیا بینگ ایکس معتبر است؟

برای بررسی اعتبار یک صرافی ارز دیجیتال که از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب صرافی است، چندین عامل کلیدی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنیم.

پیشنهادی:  راهنمایی جامع برای انتخاب بهترین گزینه برای خواب آرام

سابقه فعالیت و تاریخچه: بینگ ایکس که از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرد، تاکنون با بیش از ۵ سال سابقه موفق شده تا به یکی از صرافی‌های مطرح و شناخته‌شده تبدیل شود. همچنین تاکنون گزارشی مبتنی بر کلاهبرداری و پولشویی بینگ ایکس منتشر نشده است که به اعتبار آن می‌افزاید.

امنیت: این صرافی از پروتکل‌ها و  استانداردهای امنیتی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند تا از دارایی‌ها و اطلاعات کاربران خود محافظت کند. این پروتکل‌های امنیتی شامل استفاده از فناوری‌های رمزنگاری، احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) و ذخیره‌سازی سرد (cold storage) برای محافظت از دارایی‌های دیجیتال است.

پشتیبانی: بینگ ایکس خدمات خود را در بیش از ۱۰۰ کشور جهان ارائه می دهد. این گستردگی جغرافیایی نشان‌‌دهنده اعتماد و استقبال کاربران در سراسر جهان است. همچنین بینگ ایکس از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران ایرانی می‌توانند به زبان محلی مشکلات و سوالات خود را با تیم پشتیبانی قوی این صرافی که به‌صورت ۲۴ ساعته در حال پاسخگویی هستند در میان بگذارند و به رفع مشکلات احتمالی بپردازند.

رتبه قابل‌‌قبول در کوین مارکت کپ: صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس موفق به کسب رتبه ۴۰م در سایت مرجع کوین مارکت کپ شده است. قرار گرفتن نام این صرافی در لیست کوین مارکت کپ نشان‌دهنده اعتبار آن است و البته این موضوع باعث اعتباربخشی و جلب اعتماد بیشتر از سوی کاربران به این صرافی می‌شود.

میانگین بازدید ماهیانه مناسب: طبق داده‌های به‌دست آمده، میانگین بازدید ماهیانه صرافی بینگ ایکس به‌طور متوسط ۸ میلیون بازدیدکننده دارد. این حجم از بازدید باعث می‌شود این صرافی از حجم معاملات خوبی برخوردار باشد.

چرا در بینگ ایکس معامله کنیم؟

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس را از جنبه‌های مختلف مانند تاریخچه و امنیت و اعتبار آن بررسی کردیم. خوشبختانه این صرافی از لحاظ امنیت و اعتبار در سطح خوبی قرار دارد اما آیا کاربران ایرانی مجاز به استفاده از امکانات این صرافی هستند؟

پیشنهادی:  ویتامین‌های گروه B و فواید شگفت‌انگیز آن‌ها برای سلامتی

درواقع در نظر گرفتن این موضوع برای هر کاربر ایرانی بسیار مهم است زیرا بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان پس از مدتی، فعالیت کاربران ایرانی را ممنوع اعلام کرده‌اند و دیگر هموطنان ما امکان دریافت خدمات از سوی این صرافی‌ها را ندارند.  این موضوع یکی از دغدغه‌های کاربران ایرانی است که در بدو ورود به دنیای رمزارزها به‌هنگام انتخاب صرافی با آن روبرو می‌شوند.

خوشبختانه بینگ ایکس جزو صرافی‌هایی است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کند و حتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. احراز هویت در این صرافی اجباری نیست. البته عدم احراز هویت می‌تواند محدودیت‌هایی در امکانات از جمله واریز و برداشت‌ها ایجاد کند اما با این حال، حساب‌هایی که احراز هویت نشده‌اند می‌توانند تا سقف ۵۰ هزار دلار در روز برداشت کنند.

یکی از نکته‌های مهم که در هنگام استفاده از بینگ ایکس باید بدانید این است که باید حتما با vpnهای ip ثابت در این صرافی فعالیت کنید تا از سرمایه خود در برابر خطرات احتمالی که ممکن است در آینده به‌وجود آید محافظت کنید.

بررسی امکانات صرافی بینگ ایکس

بینگ ایکس طیف متنوع و مناسبی از خدمات و امکانات را برای کاربران فراهم کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

آیا در صرافی بینگ ایکس معامله کنیم؟ | هر آنچه باید درمورد بینگ ایکس بدانید
آیا در صرافی بینگ ایکس معامله کنیم؟ | هر آنچه باید درمورد بینگ ایکس بدانید
  • قابلیت کپی تریدینگ: این قابلیت مناسب افرادی است که فرصت کافی برای فعالیت در بازار را ندارد. با استفاده از آن می‌توان معاملات افراد حرفه‌ای و باتجربه‌تر را بر روی حساب خود کپی کرد و از فرصت‌های بازار بهره برد.
  • پشتیبانی فارسی: بینگ ایکس با پشتیبانی از زبان فارسی کار را برای هموطنان ما بسیار آسان کرده است. کاربران می‌توانند از طریق چت آنلاین، ایمیل و تلگرام سوالات خود را با تیم پشتیبانی به زبان فارسی درمیان بگذارند.
  • اپلیکیشن اختصاصی: صرافی بینگ ایکس دارای اپلیکیشن اختصاصی است که در دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل اجراست. این اپلیکیشن از سرعت و کیفیت خوبی برخوردار است و کاربران به‌آسانی می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • معاملات اسپات و فیوچرز: در بینگ ایکس کاربران امکان معامله بیش از ۳۰۰ نوع توکن را به‌صورت تک یا جفت ارز را در بازار اسپات و فیوچرز دارند. معامله فیوچرز به افراد امکان می‌دهد تا از ریزش بازار نیز سود کسب کنند. البته فیوچرز ریسک بیشتری نسبت به اسپات دارد.
  • کیف پول اختصاصی: یکی دیگر از امکانات صرافی بینگ ایکس، وجود کیف پول اختصاصی است که کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را در آن نگهداری کنند. البته پیشنهاد می‌شود برای بلند‌مدت این کار را انجام ندهید.
  • امکان اتصال حساب به تریدینگ ویو: در صرافی بینگ ایکس کاربران می‌توانند اکانت خود را به سایت تریدینگ ویو متصل کنند و در بستر تریدینگ ویو معاملات خود را انجام داده یا مدیریت کنند.
  • پشتیبانی از واحد ریال: یکی از امکانات جالب این صرافی پشتیبانی از واحد ریال است که کاربران می‌توانند قیمت‌ها را به ریال مشاهده کنند.
  • امکان ترید در بازار فارکس: بینگ ایکس جزو معدود صرافی‌هایی است که با پشتیبانی از برخی نمادهای فارکس، امکان معامله در بازار فارکس را برای کاربران فراهم کرده است.
پیشنهادی:  چطور سریع تر طلاق توافقی را انجام شود؟

نتیجه‌گیری

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس یکی از صرافی‌های خارجی است که با ارائه امکانات متنوع و خدمات باکیفیت از جایگاه خوبی میان کاربران ایرانی برخوردار است. این صرافی تاکنون ممنوعیتی در خصوص فعالیت کاربران ایرانی اعلام نکرده است. البته لازم به ذکر است که آدرس سایت صرافی فیلتر است و کاربران باید برای فعالیت در آن از VPNهایی با IP ثابت استفاده کنند.

مطالب مشابه

کاربرد سینی کابل گالوانیزه برق صنعتی چیست؟

یکی از بهترین و پرکاربردترین مصالحی که امروزه در...

آیا هود بوش ارزش خرید دارد؟

معمولا برای تجهیز یک آشپزخانه مدرن و لوکس از محصولات توکار...

بررسی جامع و کاربردی انواع مدل های مانتو اداری

چکیده : اگر در جستجوی یک پوشاک مناسب برای محیط...

لیست بهترین جراحان بینی شیراز

انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز ، دغدغه بسیاری از...

انتخاب بهترین مزون لباس سعادت آباد تهران

درسته که با وجود مزون های مختلف و تنوع...

آخرین مطالب

سامبره مو با شبنم نظیف

سامبره مو به چه صورت انجام می‌شود؟ در دنیای...

73+مدل چادر محرمی: انتخابی مناسب و شیک برای ایام عزاداری

مدل چادر محرمی ،محرم، یکی از مهم‌ترین ماه‌های تقویم...

مدل لباس نخی بچه گانه بلوز شلوار

مدل لباس نخی بچه گانه بلوز شلوار ، انتخاب...

مدل لباس مشکی عزاداری دخترانه

لباس مشکی به عنوان نماد عزاداری در بسیاری از...

75 +مدل روسری محرمی ساده و شیک 1403

مدل روسری محرمی ، محرم یکی از مهم‌ترین ماه‌های...

سامبره مو با شبنم نظیف

سامبره مو به چه صورت انجام می‌شود؟ در دنیای...

خرید بهترین مدل ترازوی محک

جهت خرید ترازوی محک باید تمامی مدل‌های ترازو را...

نشانه های وسواس فکری در نوجوانان و درمان

درمان وسواس فکری در نوجوانان، درگیری ذهنی نوجوانان، وسواس...

انواع مدل مانتو عبا 2024

انواع مدل مانتو عبا 2024 با طراحی‌های جدید و...

با پارچه وال خامه دوزی و نکات دوخت آن آشنا شوید

چکیده : در این مطلب قصد داریم به معرفی بیشتر...

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

صرافی بینگ ایکس (BingX) یکی از صرافی‌های برجسته و محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال است که به دلیل ویژگی‌ها و خدمات خاص خود، توانسته توجه زیادی از معامله‌گران را به خود جلب کند. اگر شما هم به دنبال اطلاعات بیشتری درباره این صرافی هستید و می‌خواهید بدانید که آیا بینگ ایکس برای معاملات شما مناسب است یا خیر، این مقاله را از دست ندهید.آیا در صرافی بینگ ایکس معامله کنیم؟ | هر آنچه باید درمورد بینگ ایکس بدانید