خانهرپورتاژ۵ ایده ست کفش ال استار دخترانه

۵ ایده ست کفش ال استار دخترانه

کفش‌های ال استار دخترانه یا به عبارتی Converse All Star، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کفش‌ها در بین دختران جوان و نوجوان هستند. این کفش‌ها به دلیل طراحی ساده و شیک، راحتی فوق‌العاده و قابلیت ترکیب با انواع لباس‌ها، جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد و فشن دارند. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها، مزایا و نکات مهم در انتخاب و نگهداری این کفش‌ها می‌پردازیم.

چکیده : کتونی های ال استار را میتوانید در مدل های مختلفی مثل ساق بلند و ساق کوتاه در طرح ها و رنگ های مختلف که معروف ترین مدل های آن آل استار ساق بلند مشکی کلاسیک و آل استار ساق کوتاه سفید هستش.

 

کتونی های ال استار را میتوانید در مدل های مختلفی مثل ساق بلند و ساق کوتاه در طرح ها و رنگ های مختلف که معروف ترین مدل های آن آل استار ساق بلند مشکی کلاسیک و آل استار ساق کوتاه سفید هستش. هر چند خود ال استار اورجینال به راحتی در بازار پیدا نمیشه اما به دلیل سادگی ظاهری که این کفش‌های کانورس داره، نه تنها باعث شده بشه باهاش با هزینه کم استایل‌های خاص زد بلکه میشه ورژن‌های تولید سایر کشور‌هاش رو هم پیدا کرد.

 

ایده اول :  شلوار جین تنگ با کفش آل استار

از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین شروع میکنیم. شلوار جین اسکینی سفید، مشکی، یخی یا هر رنگ دیگری به کفش آل استار نیاز دارد. کفش ال استار خوراکش شلوار جینه، چرا که در محل کار، مدرسه، دانشگاه یا حتی قرار‌های عاشقانه‌اتون احتمال خیلی زیاد شلوار جین جذابی که قبلا خریدید جزو گزینه‌های اصلی روی میز برای انتخاب استایلتون هست. حالا چه بهتر که دیگه دغدغه ذهنی درباره انتخاب کفش نداشته باشید و بذارید ال استار کار خودش رو بکنه!

۵ ایده ست کفش ال استار دخترانه
۵ ایده ست کفش ال استار دخترانه

ایده دوم: لباس رسمی و کتونی آل استار

نمیدونم شما هم با این برخورد کردید یا نه ولی اخیرا ست کردن لباس رسمی با کتونی دیگه دور از ذهن نیست و جالبش اینه که واقعا جذابه. مثلا ست کردن تیپ کت دامن سرمه‌ای با یک کفش لژ دار سفید. باور کنید از نزدیک جذابه! این موارد میتونن با کانورس ال استار هم اتفاق بیفتن. امتحانش ضرری نداره.

پیشنهادی:  مدرک فنی حرفه ای آرایشگری- از پرطرفدار ترین مشاغل دنیا

ایده سوم: تی شرت با کتونی ال استار

شاید ساده بنظر برسه ولی پیچیده‌تر از این حرفاست. تیشرت ساده بپوشم یا تیشرت چاپی؟ اگه ساده بپوشم چه رنگی بپوشم؟ لانگ بهتره با کوتاه؟ نکته جذاب کانورس اینه که با همه اینا حداقل در حد ۹۰ درصد جور در میاد و میتونید هر تیشرتی رو با این کفش امتحان کنید. فقط باید به شلوارتون توجه کنید.

ایده چهارم: ست آل استار با شلوار بگ یا نیم بگ و یا کلا شلوار گشاد

خیلیا میگن شلوار تنگ با کفش بزرگ و شلوار گشاد با کفش ظریف نپوشید چون بد میشه! با قسمت اولش موافقم ولی اگر ال استار رو در دسته کفش‌های ظریف و مقابل کفش‌هایی مثل ایرفورس قرار بدیم باید بگم که مثال نقض عبارت دومه و به طرز عجیبی چشم نواز میشه حتی برای کسی که مخالف شلوار گشاد با کفش ظریفه!( دیدم که میگم)

۵ ایده ست کفش ال استار دخترانه
۵ ایده ست کفش ال استار دخترانه

ایده پنجم و آخر: لباس عروس با کتونی آل استار

بله، شاید عجیب باشه، غیر معمول یا از نظر بعضیا مضحک باشه چرا که میگن تو یکی از روز‌های مهم زندگیت باید درست لباس بپوشی، طبق رسم لباس بپوش. اما این نکته رو باید در نظر بگیرید که ال استار فن‌ها به ویژه دختراشون افرادی با سلیقه معمولی نیستن و احتمالا هم اگر دنبال چیزای عادی بودن به ال استار عادت نمیکردن نه تنها کفشش حتی کیف و تیشرتش.

۵ ایده ست کفش ال استار دخترانه
۵ ایده ست کفش ال استار دخترانه

دو تا سوال کلی:

۱. با ال استار جوراب بپوشیم یا نه؟ اگه آره کوتاه یا بلند؟

ترجیحا با هر کفشی جوراب بپوشید چرا که به نوعی محافظ پای شما است و از تاول زدن به طور جدی جلوگیری میکند. اگر علاقه‌مند به کانورس‌های ساق کوتاه هستید پیشنهاد میکنم از جوراب های ساق کوتاه هم استفاده کنید هر چند استفاده از جوراب بلند هم بلا مانع است و اگر به ال استار کلاسیک یا ۱۹۷۰ ساق دار یا به هر نوع ال استار ساق دار علاقه دارید. از جوراب بلند استفاده کنید و سعی کنید رنگش رو با کفشتون هماهنگ کنید.

پیشنهادی:  چگونه نفس خود را خوشبو کنید

۲. ال استارم رو هر چند وقت یکبار بشورم؟

لازمی به شستن زیاد و مداوم ال استار نیست چرا که هم خیلی زیاد کثیفی رو به خودش نمیگیره(البته به کیفیتش هم بستگی داره) و هم ال استار هر چی کثیف‌تر جذاب‌تر( البته نه خیلی کثیف) برای همین پیشنهاد میکنیم اگر زیاد استفاده میکنید هر ۶ ماه در غیر اینصورت هر یکسال بشورید.

جمع بندی

احتمالا خیلی از مغازه‌های حضوری و حتی آن لاین شاپ‌های مخصوص کانورس پیدا کنید که مختص به فروش کفش و به طور کلی محصولات کانورس هستند. به همین منظور گیکزهاب که یک آن لاین شاپ لباس هست جدیدا خط محصولات کانورسش رو راه انداخته و در حال حاضر ال استار مشکی و سفید ساق دار کلاسیک و ال استار مشکی و سفید ساق دار ۱۹۷۰ هم ایرانی و هم خارجی رو آماده ارسال داره. تازه تو فکرشم هست که ال استار کاستوم بیاره یعنی ال استار‌هایی که از غیر معمولی هم غیر معمولی‌تر هستند!

برای دیدن ۵ نکته ای درباره ال استار به شما نمیگوینند کلیک کنید: https://geekshub.ir/2024/05/24/all-star/

مطالب مشابه

چگونه نفس خود را خوشبو کنید

اگر از بوی بد دهان (هالیتوزیس) گاه به گاه...

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی؛ مروری بر بهترین گزینه‌ها

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی اخیراً با رشد روزافزون...

آموزش تنها گذاشتن سگ در خانه

یکی از چالش‌هایی که پس از به سرپرستی گرفتن...

وسایل آرایشگاه ترند 1403 برای جذب مشتری بیشتر

چکیده : برای جذب مشتری بیشتر وسایل آرایشگاه ترند را...

انتخاب عینک آفتابی برای سفرهای تابستانی

هر چند استفاده از عینک آفتابی مختص فصل خاصی...

آخرین مطالب

سامبره مو با شبنم نظیف

سامبره مو به چه صورت انجام می‌شود؟ در دنیای...

73+مدل چادر محرمی: انتخابی مناسب و شیک برای ایام عزاداری

مدل چادر محرمی ،محرم، یکی از مهم‌ترین ماه‌های تقویم...

مدل لباس نخی بچه گانه بلوز شلوار

مدل لباس نخی بچه گانه بلوز شلوار ، انتخاب...

مدل لباس مشکی عزاداری دخترانه

لباس مشکی به عنوان نماد عزاداری در بسیاری از...

75 +مدل روسری محرمی ساده و شیک 1403

مدل روسری محرمی ، محرم یکی از مهم‌ترین ماه‌های...

سامبره مو با شبنم نظیف

سامبره مو به چه صورت انجام می‌شود؟ در دنیای...

خرید بهترین مدل ترازوی محک

جهت خرید ترازوی محک باید تمامی مدل‌های ترازو را...

نشانه های وسواس فکری در نوجوانان و درمان

درمان وسواس فکری در نوجوانان، درگیری ذهنی نوجوانان، وسواس...

انواع مدل مانتو عبا 2024

انواع مدل مانتو عبا 2024 با طراحی‌های جدید و...

با پارچه وال خامه دوزی و نکات دوخت آن آشنا شوید

چکیده : در این مطلب قصد داریم به معرفی بیشتر...

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

کفش‌های ال استار دخترانه یا به عبارتی Converse All Star، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کفش‌ها در بین دختران جوان و نوجوان هستند. این کفش‌ها به دلیل طراحی ساده و شیک، راحتی فوق‌العاده و قابلیت ترکیب با انواع لباس‌ها، جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد و فشن دارند. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها، مزایا و نکات مهم در انتخاب و نگهداری این کفش‌ها می‌پردازیم. ۵ ایده ست کفش ال استار دخترانه