خانهرپورتاژآیسان اسلامی Aisan Eslami بلاگر اینستاگرام کیست ؟

آیسان اسلامی Aisan Eslami بلاگر اینستاگرام کیست ؟

آقای آیسان اسلامی، یکی از فعالان پر انرژی و پرتلاش در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب است. او با انتشار محتواهای گسترده و متنوع، توانسته است جامعه‌ای پرشور و پویا را به دور خود جمع کند. محتوای تولیدی و ضبط شده‌اش از طیف گسترده‌ای از موضوعات پوشش داده می‌شود، از مباحث فلسفی و ادبی تا مطالب فرهنگی و اجتماعی. علاوه بر فعالیت‌های خود، طرفداران آقای آیسان اسلامی نیز در فضای مجازی به فعالیت‌های گسترده‌ای مشغولند. آن‌ها صفحات و گروه‌هایی را در اینترنت ایجاد کرده‌اند که به به اشتراک گذاری اخبار، عکس‌ها، و لایوهای مربوط به زندگی و فعالیت‌های آقای آیسان اسلامی می‌پردازند. این انگیزه و علاقه طرفداران، باعث شده تا آقای آیسان اسلامی به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته و محبوب در فضای مجازی شناخته شود و تأثیرگذاری او در این فضا بیش از پیش حسگر شود.

این روزها با توجه به سبک زندگی نوین و توجه افراد به رسانه های مجازی ، شاهد این هستیم اشخاص بسیاری در نقاط مختلف ایران یا جهان به دلایل مختلفی مشهور و چهره می شوند . آن ها معمولاً به دلیل سطح زندگی متفاوت و لاکچری خود یا نشان دادن برخی از ظرفیت ها و پتانسیل هایشان توانسته اند توجه دیگران را به خود جلب کنند و طرفدارانی داشته باشند .

کم کم مردم به آن هایی که صرفاً به علت سبک زندگی لاکچری و متفاوت خود مشهور شده بودند ؛ اصطلاح شاخ اینستاگرام دادند . یکی از این چهره های مورد توجه یا در اصطلاح شاخ اینستاگرام ، آقای آیسان اسلامی است که هرچند متولد روستای چلندر از شهرستان نور مازندران است اما در حال حاضر در هیوستون تگزاس آمریکا زندگی مرفهی را تجربه می کند.

در ادامه قصد داریم به بیان نکاتی پیرامون این شخصیت نوظهور فضای مجازی بپردازیم ، پس اگر می خواهید اطلاعات موثقی پیرامون ایشان داشته باشید ما را تا انتها همراهی کنید.

بیوگرافیAisan Eslami

آیسان اسلامی
آیسان اسلامی

آقای آیسان اسلامی در سال ۱۳۶۶ و در روستای چلندر نوشهر مازندران به دنیا آمده است. ادعای آیسان این است که در کودکی شرایط سختی را سپری کرده ، البته پس از بررسی خاطرات او در کودکی می توان به این نتیجه رسید که ادعایش چندان هم بی اساس نیست و او واقعاً کودکی سخت و پیچیده ای را تجربه کرده است. زندگی آیسان در گذشته و مخصوصاً در کودکی ، بسیار پر پیچ و خم بوده و او سختی های مختلفی را پشت سر گذاشته است. سختی هایی که اثرشان هنوز هم او را رها نکرده اند و گاهی تأثیر تلخی آن ها بر روان آیسان دیده می شود که به گفته روانشناسان تمامی این مشکلات ریشه در زخم های کودکی وی دارند.

پیشنهادی:  انتخاب بهترین جراح بینی رشت

پدر و مادر آیسان اسلامی

نام پدر آیسان اسلامی قدیر است. قدیر هرگز شغل خاصی نداشته و در بیشتر اوقات زندگی اش بیکار بوده است. ولی با توجه به ارثیه قابل توجهی که از پدرش به او می رسد ، تقریباً توانسته زندگی مرفهی برای پسرش آیسان بسازد . به شکلی که وقتی آیسان پانزده سال داشته با پاترول به مدرسه می رفته در صورتی که معلم او با پراید تردد می کرده است. متأسفانه قدیر همواره درگیر اعتیاد بوده و همچنین افرادی که مشکل اعتیاد داشته اند ، همنشین خلوت های قدیر بوده اند .

از مادر آیسان اطلاعات مشخصی در دسترس نیست. طبق گفته های خود آیسان وقتی او بسیار کوچک بوده و فقط ده سال داشته مادر و پدرش از یکدیگر جدا شده اند. علت جدایی آن ها ، اعتیاد و بیکاری قدیر بوده است. پس از این جدایی ، آیسان دیگر مادر خود را نمی بیند و دوران کودکی را بدون مهر مادری سپری می کند . این موضوع تأثیر فراوانی بر روان او می گذارد . آیسان اسلامی هرگز تمایل ندارد تا در مورد مادر خود با دنبال کننده هایش حرف بزند . حتی زمانی که در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ خبر مرگ مادرش را اعلام می کند ، از دنبال کننده هایش می خواهد تا به او تسلیت نگویند.

اعتیاد آیسان اسلامی

با گذشت زمان و به علت شرایط خاص زندگی آیسان و جدایی اش از مادر ، او کم کم به سمت مواد مخدر گرایش پیدا می کند و برای مدت زمان طولانی مصرف کننده مواد مخدر ، داروهای روانگردان و مشروبات الکی می شود . دوره ی اعتیاد آیسان اسلامی حدوداً ده سال به طول می انجامد . اما آیسان تلاش می کند تا مصرف مواد مخدر را کنار بگذارد و بسیار مردانه به این امر همت می گمارد. تا جایی که مصرف مواد مخدر ، قرص های روانگردان و مشروبات الکی را به طور کلی کنار می گذارد .

پیشنهادی:  انتخاب بهترین مزون لباس سعادت آباد تهران

فرم بدنی آیسان اسلامی

فرم بدنی آیسان اسلامی
فرم بدنی آیسان اسلامی

قد آیسان اسلامی ۱۹۲ سانتی متر بوده و وزن او در حدود ۹۳ کیلوگرم است . این پتانسیل ذاتی آیسان ، باعث شده تا او فرم بدنی بسیار جذاب و خوبی داشته باشد. همچنین انجام تمرینات ورزشی و بدنسازی باعث شده تا بدن او بسیار عضلانی و ورزشکاری باشد . این موضوع به تنهایی برای افراد بسیاری جذابیت داشته و باعث شده تا بر تعداد فالور های آیسان افزوده شود . سبک زندگی وی به گونه ای است که رژیم غذایی خاصی را رعایت می کند و در کنار مصرف غذاهای مناسب ، مکمل های ورزشی نیز استفاده می نماید . همچنین آیسان بر رعایت بهداشت شخصی بسیار حساس است و این موضوعات را به دیگران نیز توصیه می کند .

ثروت آیسان اسلامی

ثروت آیسان اسلامی چیزی در حدود ده میلیون دلار تخمین زده شده است. آنچه در مورد شغل و منبع درآمد آیسان اسلامی می دانیم این است که او پس از مهاجرت به آمریکا در شرکت مربوط به بازسازی خانه های قدیمی مشغول می شود و کم کم کار خرید و فروش خودرو و ملک را نیز انجام می دهد. فعالیت های او در نهایت منجر به تأسیس شرکت چلندر هوم chalandar home می شود که یک شرکت خصوصی است و به ساخت و ساز و بازسازی خانه های قدیمی در هیستون آمریکا می پردازد.

  چلندر هوم در سال 2015 در ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده و دارای سوابق متعددی از قراردادهای دولتی است. در این سالها شرکت چلندر هوم فعالیت های متعدد و بسیار گسترده ای برای بازسازی ساختمان ها در بخش خصوصی و دولتی داشته و از اکثر آن ها موفق و سربلند بیرون آمده است . البته آیسان اسلامی به تنهایی این شرکت را تاسیس نکرده و دکتر برایان اعتماد که یک مولتی میلیاردر سرشناس و مطرح در امارات متحده عربی است و همچنین سید آرش درویش ، در تأسیس چلندر هوم به آیسان کمک های بسیاری کرده اند .

پیشنهادی:  راهنمایی جامع برای انتخاب بهترین گزینه برای خواب آرام

در نتیجه این دو نفر از موسسان و سهامداران شرکت چلندر هوم هستند. به تازگی وبسایت رسمی این شرکت به صورت رسمی اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد ،‌ شعبه های دیگر خود را در شهرهایی مانند لس آنجلس گسترش دهد.

فرم بدنی آیسان اسلامی
فرم بدنی آیسان اسلامی

نحوه فعالیت آیسان اسلامی در فضای مجازی

لایوهای آیسان اسلامی ، معمولاً با لهجه زیبا و دلنشین شمالی ضبط می شود.‌ اگر نام آیسان اسلامی را در فضای گوگل وارد کنید ؛ می توانید لایوهای متنوع او را بیابید . فضای این لایو ها معمولاً در لوکیشن های باشگاه بدنسازی هستند و صحنه‌ هایی از تمرینات بدنسازی را به اشتراک می گذارد و گاهی نیز گشت‌ و گذارهای او در خیابان‌ های آمریکا دیده می شود.

آقای آیسان اسلامی در شبکه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب فعالیت گسترده‌ ای دارد. طیف گسترده‌ ای از محتواهای ضبط شده و تولیدی او در این فضا ها وجود دارد. همچنین بسیاری از طرفداران او در قالب فن پیج ، صفحات و گروه‌های مختلفی را در فضای مجازی تشکیل داده اند و در این صفحات ، اخبار مربوط به زندگی و فعالیت‌ های او ، لایوها و عکس‌ های او را به اشتراک می‌ گذارند.

مطالب مشابه

5 روشی که باعث می شود جوانتر به نظر برسید

از آنجایی که زیبایی و جوان بودن امروزه دغدغه...

پلکسی گلاس ، قیمت و خصوصیت ورق پلکسی

شرکت ایران پلکسی در سال 1388 شروع به کار...

آشنایی با پمپ برتولینی

پمپ‌ها را باید از جمله مهم‌ترین ابزارآلات حوزه آبی...

راهنمای جامع خرید در بانه: معرفی بهترین مراکز خرید

بانه یکی از مهم‌ترین شهرهای مرزی غرب ایران واقع...

چطور سریع تر طلاق توافقی را انجام شود؟

چکیده : نجمه قیاسوند وکیل طلاق توافقی در اصفهان به...

آخرین مطالب

انتخاب عینک آفتابی برای سفرهای تابستانی

هر چند استفاده از عینک آفتابی مختص فصل خاصی...

قاشق چنگال stainless steel چیست؟ (چه مارکی خوبه؟!)

چکیده : معرفی قاشق چنگال استنلس استیل (stainless steel) یا...

شکایت از آرایشگاه زنانه

شکایت از آرایشگاه زنانه در جامعه امروزی، آرایشگاه‌های زنانه...

انتخاب بهترین جراح بینی رشت

چکیده : جراحی بینی امری حساس و مهم است که...

۴۴+مدل دامن تابستانه دخترانه؛ انتخاب بهترین طرح‌ها

در جستجوی بهترین مدل دامن تابستانه دخترانه هستید؟ درست...

انتخاب عینک آفتابی برای سفرهای تابستانی

هر چند استفاده از عینک آفتابی مختص فصل خاصی...

قاشق چنگال stainless steel چیست؟ (چه مارکی خوبه؟!)

چکیده : معرفی قاشق چنگال استنلس استیل (stainless steel) یا...

شکایت از آرایشگاه زنانه

شکایت از آرایشگاه زنانه در جامعه امروزی، آرایشگاه‌های زنانه...

انتخاب بهترین جراح بینی رشت

چکیده : جراحی بینی امری حساس و مهم است که...

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

آقای آیسان اسلامی، یکی از فعالان پر انرژی و پرتلاش در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب است. او با انتشار محتواهای گسترده و متنوع، توانسته است جامعه‌ای پرشور و پویا را به دور خود جمع کند. محتوای تولیدی و ضبط شده‌اش از طیف گسترده‌ای از موضوعات پوشش داده می‌شود، از مباحث فلسفی و ادبی تا مطالب فرهنگی و اجتماعی. علاوه بر فعالیت‌های خود، طرفداران آقای آیسان اسلامی نیز در فضای مجازی به فعالیت‌های گسترده‌ای مشغولند. آن‌ها صفحات و گروه‌هایی را در اینترنت ایجاد کرده‌اند که به به اشتراک گذاری اخبار، عکس‌ها، و لایوهای مربوط به زندگی و فعالیت‌های آقای آیسان اسلامی می‌پردازند. این انگیزه و علاقه طرفداران، باعث شده تا آقای آیسان اسلامی به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته و محبوب در فضای مجازی شناخته شود و تأثیرگذاری او در این فضا بیش از پیش حسگر شود.آیسان اسلامی Aisan Eslami بلاگر اینستاگرام کیست ؟