خانهرپورتاژآیا جایگزینی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی وجود دارد؟

آیا جایگزینی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی وجود دارد؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یک روش جراحی است که برای بهبود ظاهر پلک‌ها، حذف اضافه‌ای از پوست و بازسازی یا تقویت بافت‌های زیرین پلک‌ها انجام می‌شود. این جراحی معمولاً برای کاهش پف یا چین و چروک پلک‌ها، بهبود دید بینایی، رفع مشکلات بینایی ناشی از افتادگی پلک‌ها و بهبود ظاهر عمومی صورت انجام می‌شود. هرچند بلفاروپلاستی جراحی موثری برای بهبود مشکلات پلک‌ها است، اما باید توجه داشت که همیشه جراحی‌ها مخاطرات و عوارضی همچون خونریزی، عفونت، ناراحتی، تورم و زخم‌های جراحی را به همراه دارند. بنابراین، ممکن است افرادی که به دنبال راه‌های غیرجراحی یا غیرتهاجمی هستند، به دنبال جایگزینی برای بلفاروپلاستی باشند.

افرادی که دارای ناهنجاری‌های پلکی هستند همواره می‌خواهند با انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین و بالا یک ظاهر طبیعی، خوشفرم و زیبایی را در پلک‌های خود و به دنبال آن چشم‌ها در نهایت چهره ایجاد کنند. همانطور که می‌دانید بخش زیادی از زیبایی کلی صورت مرتبط با حالت چشم‌ها است. زمانی که پلک‌ها دچار افتادگی می‌شوند یا اینکه یک ناهمواری‌های به نسبت شدید در آن به وجود می‌آید عملاً روی ترکیب صورت اثر منفی خواهد گذاشت.

در چنین شرایطی بهتر است با انجام عمل‌هایی که در حیطه تخصصی زیبایی مطرح شده است کاملاً این مشکل را برطرف کرد. اما برخی از افراد نمی‌خواهند بنا به دلایل مختلف همچون استرس، هزینه و دیگر المان‌ها از قبیل بیماری‌های زمینه‌ای این عمل جراحی را انجام دهند. در نتیجه به دنبال جایگزین آن خواهند بود. در این مقاله می‌خواهیم کاملاً مشخص کنیم که آیا جایگزینی برای عمل بلفاروپلاستی وجود دارد؟ اگر پاسخ مثبت است تا چه حد کارساز می‌باشد و اینکه آیا می‌تواند کاملاً جای اصلی جراحی بلفاروپلاستی را پر کند. این‌ها سوالاتی است که به طور مفصل در مورد آنها صحبت می‌کنیم. پس محتویات این مقاله جالب را از دست ندهید.

پلاسماجت نمی تواند کاملا جایگزین جراحی بلفاروپلاستی شود؟

یکی از روش های رایج که برای لیفت پلک و از بین بردن چین و چروک های بالای پلک و همچنین پایین پلک و اطراف آن مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه پلاسماجت است. این دستگاه با ایجاد تصعید بافت سطحی پوست می تواند ناهمواریهای آن را برطرف کند. اما زمانی که یک مقایسه اساسی بین روش پلاسماجت و جراحی بلفاروپلاستی میشود، میبینیم که پلاسماجت نمی تواند کاملا جایگزین جراحی باشد. زیرا متد جراحی یک روش تهاجمی است و زمانی استفاده میشود که زیباجویان دچار افتادگی شدید پلک هستند و پوست اضافه زیادی دارند. در کنار این ها امکان دارد افراد دارای پلک های متورم و همراه با چربی های انباشته در زیر آن نیز باشند. در چنین شرایطی پلاسماجت نمی تواند کارساز باشد و شما به ناگزیر باید به سراغ جراحی بلفاروپلاستی بروید. البته دستگاه های پلاسما جت نمی توانند به طور کامل کنار گذاشته شوند و کاربردهای دیگری نیز دارند که در قسمت بعد به شرح آن می پردازیم.

پیشنهادی:  فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی
آیا جایگزینی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی وجود دارد؟
آیا جایگزینی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی وجود دارد؟

مهمترین کارایی پلاسماجت برای زیباسازی پلک چیست؟

اصولا پلاسماجت به این صورت عمل میکند که با تبدیل مستقیم بافت پوست جامد به گاز نقایص آن را برطرف خواهد کرد. چین و چروک های سطحی و بسیار جزئی که بر روی پلک وجود دارند با این روش قابل درمان هستند. البته وجود خط و خهطوط های مختلف در ناحیه پیشانی، اطراف چشم نیز با این دستگاه تا حدودی اصلاح میشود. بنابراین می توانیم به این نتیجه برسیم که ناهنجاری های سطحی و نه چندان شدید با این روش برطرف خواهد شد.

حال شما تصور کنید یک پلاک پف کرده و حجیم را دارید. در چنین شرایطی قطعآ روش جراحی بلفاروپلاستی پاسخگو خواهد بود. تکنیک کار چندان سنگین نیست. زیباجویان نباید نگران و استرس فرآیند کار را داشته باشند. به شما پیشنهاد می کنیم سرتیتر بعد را بادقت مطالعه کنید تا روش جراحی برای شما روشن شود.

آیا جایگزینی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی وجود دارد؟

روش جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین چگونه است؟

برای آنکه میزان استرس زیباجویان تا حد زیادی کاهش یابد در این بخش روش جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا و همچنین پلک پایین را شرح میدهیم تا ببینید چقدر این عمل به صورت سرپایی وساده است. البته اگر در یک کلینیک تخصصی انجام شود. مرحله اول شرح حال گیری از فرد است. پزشک باید ببیند که زیباجو چه مشکلات سیستمیک دارد؟ آیا با بیماری خاصی سرو کار دارد یا خیر؟ چه داروهایی مصرف میکند؟ و مواردی از این قبیل. در صورت سالم بودن بافت فیزیکی پوست و نبود مشکل در خون مانند متعادل بودن پلاکت ها مراحل جراحی آغاز میشود.

پیشنهادی:  راهنمای کامل و دقیق درباره ویژگی‌های یک فیزیوتراپیست حرفه‌ای

ابتدا یک بی حسی موضعی در ناحیه پلک تزریق خواهد شد تا اعصاب متصل به پلک ها منتقل کننده درد و سوزش نباشند. بعد از آن جراح با وسایل پیشرفته نظیر کوترها یا لیزرها اقدام به برش دقیق پوست اضافه پلک بالا خواهد کرد. با این کار دسترسی راحتی برای خارج کردن چربی ها و جدا کردن پوست اضافه خواهد بود.

بعد از این کار ناحیه برش داده شده بخیه میشود و پس از یک هفته این بخیه ها جدا خواهد شد. در مورد پلک پایین فرایند برش از داخل پلک انجام میشود تا خط جراحی پس از ترمیم مشخص نباشد. با خارج کردن چربی های اضافه در این ناحیه نیز یک پلک کاملا صاف بدون ناهمواری و زیبایی را خواهید داشت. شما باید مراحل مرتبط با مراقبت های بعد از جراحی را به طور کامل انجام دهید تا مشکلی ایجاد نشود.

آیا جایگزینی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی وجود دارد؟
آیا جایگزینی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی وجود دارد؟

انجام عمل بلفاروپلاستی در درمانگاه تخصصی آی گل

درمانگاه تخصصی آی گل با سالها تجربه در زمینه جراحی بلفاروپلاستی و انجام عمل های بی شمار می تواند یک جراحی دقیق، ظریف و با نتیجه ی ایده آل را برای زیباجویان انجام دهد. شما میتوانید برای کسب مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر علاوه بر مطالعه مقاله های پزشکی مختلف در این وبسایت با کارشناسان ما برای تعیین وقت تماس حاصل فرمائید.

مطالب مشابه

چطور سریع تر طلاق توافقی را انجام شود؟

چکیده : نجمه قیاسوند وکیل طلاق توافقی در اصفهان به...

آیا هدایای سازمانی بر تقویت و موفقیت محل کار اثر دارد؟

در محیط های کاری امروزی، هدایای سازمانی به عنوان یک کاتالیزور...

چگونه با آرایش حالت چشم ها را تغییر دهیم

چشم‌ ها معمولاً برجسته‌ترین ویژگی ظاهری بسیاری از افراد...

شکایت از آرایشگاه زنانه

شکایت از آرایشگاه زنانه در جامعه امروزی، آرایشگاه‌های زنانه...

آیا هود بوش ارزش خرید دارد؟

معمولا برای تجهیز یک آشپزخانه مدرن و لوکس از محصولات توکار...

آخرین مطالب

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یک روش جراحی است که برای بهبود ظاهر پلک‌ها، حذف اضافه‌ای از پوست و بازسازی یا تقویت بافت‌های زیرین پلک‌ها انجام می‌شود. این جراحی معمولاً برای کاهش پف یا چین و چروک پلک‌ها، بهبود دید بینایی، رفع مشکلات بینایی ناشی از افتادگی پلک‌ها و بهبود ظاهر عمومی صورت انجام می‌شود. هرچند بلفاروپلاستی جراحی موثری برای بهبود مشکلات پلک‌ها است، اما باید توجه داشت که همیشه جراحی‌ها مخاطرات و عوارضی همچون خونریزی، عفونت، ناراحتی، تورم و زخم‌های جراحی را به همراه دارند. بنابراین، ممکن است افرادی که به دنبال راه‌های غیرجراحی یا غیرتهاجمی هستند، به دنبال جایگزینی برای بلفاروپلاستی باشند.آیا جایگزینی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی وجود دارد؟