خانهرپورتاژبررسی معایب استخراج بیت کوین در دستگاه های تلفن همراه

بررسی معایب استخراج بیت کوین در دستگاه های تلفن همراه

بزرگترین عیب تلفن‌های همراه این هست که مثل بهترین ماینرهای بیتکوین (پردازنده‌های کامپیوتری و کارتهای گرافیک) قدرت محاسباتی مورد نیاز برای استخراج بیت کوین را ندارند. بنابراین عملا برای استخراج بیتکوین کمکی نخواهند کرد.

همانطور که که اطلاع دارید همواره برای پاسخ به سوال هایی از قبیل هش ریت چیست؟ منظور از دامیننس بیت کوین چیست؟ یا به طور کلی بیت کوین چیست؟ بیت کوین به عنوان یکی از مهمترین ارزهای دیجیتال شناخته می شود که برای مبادلات و تراکنش های امن در محیط های مجازی عمل می کند؛ اما ورود به حوزه ارزهای دیجیتال مستلزم انجام پیش نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری خاص است. با این حال، یک پرسش مهم ، پس از پاسخ به سوال بیت کوین چیست؟ مطرح می‌شود: و آن هم این هست که کدام روش و ابزار استخراج بازده و نتایج بهینه را وعده می‌دهند؟

در ارتباط با این مسئله باید بگوییم خرید بیت کوین به طور مستقیم با ارز فیات، ساده ترین راه برای به دست آوردن بیت کوین و جستجو در سرمایه گذاری در این چشم انداز دیجیتال پر رونق است؛ با این حال، این مسیر نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی از قبل شروع کار است.

این دقیقا چیزی مشابه استخراج سنتی طلا، استخراج ارزهای دیجیتال است و مستلزم استفاده از ابزارهای دیجیتال خاص و استفاده از قابلیت های اینترنت خواهد بود. اما این جاست که به سوال اصلی میرسیم، چه ابزاری برای استخراج بیت کوین مناسب است؟ یا آیا امکان استخراج بیت کوین با کمک گوشی موبایل وجود دارد؟ یا این که معایب استخراج بیت کوین با کمک گوشی موبایل چیست؟ دراین مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

چه چیزی برای استخراج بیت کوین ضروری است؟

همانطور که میدانید درگیر شدن در تراکنش‌ها، تجارت و استخراج ارزهای دیجیتال نیازمند سخت‌افزار قوی است، به‌ویژه یک پردازنده قدرتمند با هش ریت بالا که قادر به عملکرد پایدار در دوره‌های طولانی باشد.

 

هش ریت
هش ریت

 

مسئله دیگری که برای پاسخ به سوال بیت کوین چیست بایستی حتما حتما در ارتباط با آن اطلاعاتی داشته باشید، این هست که ارز دیجیتال در یک شبکه جهانی گسترده و به هم پیوسته عمل می‌کند و بر ضرورت اتصال اینترنتی مطمئن و بدون وقفه تأکید دارد. همچنین استخراج ارزهای دیجیتال مستلزم پردازش مستمر حجم وسیعی از داده ها است. از این رو، عملیات بدون وقفه برای تلاش های موفقیت آمیز ماینینگ بسیار مهم است؛مدت زمان فعالیت پردازنده به طور مستقیم با درآمد بالقوه تولید شده از این تعهد مرتبط است.

پیشنهادی:  پلکسی گلاس ، قیمت و خصوصیت ورق پلکسی

همچنین همانطور که میدانید دارایی‌های دیجیتال که اغلب به عنوان ارزهای دیجیتال نامیده می‌شوند، به قابلیت‌های محاسباتی قوی وابسته هستند. آنها از طریق عملکرد بی وقفه سرورهای با کارایی بالا در شبانه روز تولید می شوند؛با توجه به این الزامات، استخراج بیت کوین برای دستگاه های مقیاس کوچک مانند تلفن های همراه نامناسب است. اگرچه این مسئله از نظر فنی امکان‌پذیر است اما، استخراج بیت کوین با دستگاه تلفن همراه منجر به سود ناچیز و تسریع خرابی دستگاه می‌شود.

معایب استخراج ارز دیجیتال با کمک موبایل

 

عملیات استخراج در نهادهایی به نام استخر استخراج ارز دیجیتال انجام می شود. این استخرها که عمدتاً در چین واقع شده اند، تأثیر قابل توجهی بر مبادلات ارز دیجیتال دارند. به این ترتیب لازم به ذکر است مشارکت مؤثر در استخرهای ارزهای دیجیتال نیازمند قابلیت‌های پردازش قوی و اتصال بی‌وقفه اینترنت است؛این کار مستلزم عملکرد مداوم پردازنده‌ها است که به صورت شبانه روزی، هفت روز هفته کار می‌کنند.

برعکس، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که به طور مداوم بر شرایط تولید و عملیات خود نظارت کنند؛در نتیجه، آنها با استفاده از تلفن همراه، تبلت یا حتی لپ تاپ به دنبال ورود به این عرصه کسب و کار مجازی هستند. به همین ترتیب قصد داریم در این مقاله با ذکر معایب استفاده از گوشی تلفن همراه در هنگام استخراج ارز دیجیتال شما را در ارتباط با این مسئله آگاه سازیم.

بیت کوین چیست
بیت کوین چیست

کاهش طول عمر باتری موبایل

در واقع، دستگاه هایی مانند تلفن همراه یا تبلت اغلب نیاز به یک بار، یا نه دو بار، شارژ در روز دارند.که به ناچار فرسودگی شام را تسریع می کند. همچنین لازم به ذکر است کارکرد مداوم دستگاه‌هایی مشابه تلفن‌های همراه، منجر به استفاده دائمی از باتری می‌شود و فشار بر طول عمر آن‌ها را تشدید می‌کند. ممکن است تصور کنید که خاموش کردن متناوب دستگاه برای بازه‌های زمانی کوتاه برای شارژ مجدد و راه‌اندازی مجدد نرم‌افزار می‌تواند مصرف برق را کاهش دهد. اما ، این رویکرد درآمدی به همراه ندارد. علاوه بر این، همانطور که قبلاً ذکر شد، استفاده طولانی مدت از تبلت ها یا تلفن ها باعث تسریع تخریب باتری می شود و به طور بالقوه نیاز به هزینه قابل توجهی برای جایگزینی باتری دارد.

پیشنهادی:  5 روشی که باعث می شود جوانتر به نظر برسید

قدرت پردازش موبایل محدود

یک مانع دیگر برای استفاده از این دستگاه ها به منظور استخراج بیت کوین، قدرت پردازش نسبتا پایین آنها در مقایسه با رایانه های قوی و پرسرعت است. همانطور که میدانید،سرعت استخراج بیت کوین کاملاً به سطح قدرت استفاده شده بستگی دارد. در نتیجه، استفاده از منابع کم‌مصرف برای استخراج بیت‌کوین به زمان‌های پردازش طولانی تبدیل می‌شود؛ در ماه‌های اخیر، افزایش قابل‌توجهی در حجم تولید و تراکنش ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین، وجود داشته است.

در نتیجه، سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای قدیمی‌تر نسبت به همتایان خود مجهزتر هستنند؛ روش استفاده از شبکه استخراج بیت کوین ساده است، فقط کافی است دستگاه خود را به شبکه مربوطه متصل کنید. این عمل قدرت پردازش دستگاه شما را به شبکه تخصیص می دهد و بر اساس مجموع ظرفیت پردازش در سراسر شبکه، پاداش ارز دیجیتال به دستگاه اختصاص می یابد. اما به دلیل نیازهای سخت پردازش قدرتمند برای استخراج ارزهای دیجیتال، کسب درآمد از تلفن همراه، تبلت یا حتی رایانه غیرممکن است.

قطعات موبایل تخریب شده

یکی دیگر از مسائل مرتبط با استفاده از تلفن همراه و تبلت برای استخراج بیت کوین فشاری است که بر اجزای دستگاه وارد می کند. حجم کاری بیش از حد باعث آسیب سریع باتری، CPU و RAM می شود. در نتیجه، عملکرد دستگاه در طول زمان بدتر می شود. استفاده مداوم از دستگاه تا زمانی که اجزای آن تخریب شوند، آن را قادر به استخراج موثر بیت کوین نمی کند. در نتیجه، با توجه به هزینه های گزاف تلفن های همراه، ممکن است در نهایت برای خرید یک دستگاه جدید بیشتر از آنچه از بیت کوین به دست می آید، هزینه شود.

پیشنهادی:  تحلیل جامع سقف کاذب: انواع، مزایا، معایب و کاربردها

 

هاوینگ بیت کوین چیست
هاوینگ بیت کوین چیست

 

یک اصل اساسی که در همه حوزه‌های تجاری قابل اجرا است، این است که تصمیمات و سرمایه‌گذاری‌ها بر اساس هیجان و طمع انجام نشود. در سناریوهای خاص، حفظ سرمایه و قانع شدن به حداقل سود به جای به خطر انداختن کل سرمایه گذاری، عاقلانه تر است؛ نه تلفن های همراه و نه رایانه های خانگی از قابلیت های لازم برای استخراج بیت کوین برخوردار نیستند. بلکه استفاده از کامپیوترهای شخصی برای استخراج منجر به استهلاک سریع و آسیب زودهنگام به اجزای آنها می شود؛در نتیجه، تنها روش مناسب برای استخراج بیت کوین، مستلزم استفاده از دستگاه های تخصصی استخراج ارز دیجیتال بیت کوین است. با این حال، این دستگاه ها به بهترین وجه نه در محیط های مسکونی، بلکه در مناطق صنعتی مجهز به برق کافی، اتصال به اینترنت و فضای مناسب کار می کنند.

مطالب مشابه

ویتامین‌های گروه B و فواید شگفت‌انگیز آن‌ها برای سلامتی

چکیده : انواع ویتامین های گروه B از ویتامین‌های محلول...

فروش ویژه ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس آهنربایی

ردیاب‌های خودرو یکی از ابزارهای بسیار مهم و حیاتی...

چگونه با آرایش حالت چشم ها را تغییر دهیم

چشم‌ ها معمولاً برجسته‌ترین ویژگی ظاهری بسیاری از افراد...

دستگاه لیزر الکس دایود چیست؟(قیمت+ ویژگی)

دستگاه لیزر الکس دایود (Diode Laser) یک نوع دستگاه...

آخرین مطالب

درباره برج رولکس فرمانیه ::با شرکت بتیس همراه باشید

درباره برج رولکس فرمانیه چه می دانید؟   شهر تهران به...

چند نکته در ارتباط با تعمیر یخچال های قدیمی جدید

نکاتی در رابطه با تعمیرات یخچال های قدیمی و...

انتخاب عینک آفتابی برای سفرهای تابستانی

هر چند استفاده از عینک آفتابی مختص فصل خاصی...

قاشق چنگال stainless steel چیست؟ (چه مارکی خوبه؟!)

چکیده : معرفی قاشق چنگال استنلس استیل (stainless steel) یا...

شکایت از آرایشگاه زنانه

شکایت از آرایشگاه زنانه در جامعه امروزی، آرایشگاه‌های زنانه...

انتخاب بهترین جراح بینی رشت

چکیده : جراحی بینی امری حساس و مهم است که...

درباره برج رولکس فرمانیه ::با شرکت بتیس همراه باشید

درباره برج رولکس فرمانیه چه می دانید؟   شهر تهران به...

چند نکته در ارتباط با تعمیر یخچال های قدیمی جدید

نکاتی در رابطه با تعمیرات یخچال های قدیمی و...

انتخاب عینک آفتابی برای سفرهای تابستانی

هر چند استفاده از عینک آفتابی مختص فصل خاصی...

قاشق چنگال stainless steel چیست؟ (چه مارکی خوبه؟!)

چکیده : معرفی قاشق چنگال استنلس استیل (stainless steel) یا...

شکایت از آرایشگاه زنانه

شکایت از آرایشگاه زنانه در جامعه امروزی، آرایشگاه‌های زنانه...

انتخاب بهترین جراح بینی رشت

چکیده : جراحی بینی امری حساس و مهم است که...

شما هم یه نظر برامون بفرست

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

بزرگترین عیب تلفن‌های همراه این هست که مثل بهترین ماینرهای بیتکوین (پردازنده‌های کامپیوتری و کارتهای گرافیک) قدرت محاسباتی مورد نیاز برای استخراج بیت کوین را ندارند. بنابراین عملا برای استخراج بیتکوین کمکی نخواهند کرد.بررسی معایب استخراج بیت کوین در دستگاه های تلفن همراه